درمان خانگی سیاهی دور چشم ، خداحافظی با پاندا آیز

درمان خانگی سیاهی دور چشم
درمان خانگی سیاهی دور چشم
خانه سلامت و پزشکی درمان خانگی سیاهی دور چشم ، خداحافظی با پاندا آیز
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

درمان خانگی سیاهی دور چشم

سیاهی دور چشم علت های مخالفی دارد و برای درمان باید ابتدا دلیل آن را پیدا نمود.اما در ادامه این مطلب از یزد نیوز چند راه حل برای درمان خانگی سیاهی دور چشم را به شما توصیه نموده ایم که می تواند اثربخشی بالایی داشته باشد.

درمان خانگی سیاهی دور چشم
درمان خانگی سیاهی دور چشم

راه های درمان تیرگی دور چشم

خیار

خیار خاصیت روشن‌کنندگی دارد و ماده‌ی جمع‌کننده و معتدلی است که به رفع حلقه‌های تیره‌ی دور چشم کمک می‌کند. علاوه بر آن نرم‌کننده است و به پوست طراوت و تازگی می‌بخشد.

خیار را به صورت حلقه‌های کلفت ببرید و آن را به مدت نیم ساعت در یخچال بگذارید، بعد آن را برای حداقل ۱۰ دقیقه روی چشم‌ها بگذارید، سپس صورت‌تان را با آب سرد بشویید و این کار را حداقل به مدت یک هفته و دو بار در روز، انجام دهید.
روش دیگر این است که آب خیار را گرفته و آن را با آب لیمو ترکیب کنید، سپس یک تکه پنبه را به این ترکیب آغشته کنید و آن را به مدت ۱۵ دقیقه روی چشم بگذارید و سپس صورت‌تان را بشویید و این کار را حداقل به مدت یک هفته انجام دهید.

سیب‌زمینی خام

سیب‌زمینی خاصیت سفیدکنندگی دارد و به روشن کردن حلقه‌های تیره‌ی دور چشم و از بین بردن پف چشم‌ها کمک می‌کند.

یک یا دو سیب‌زمینی خام را رنده کنید و آب آن را بگیرید. یک تکه پنبه را به آب سیب‌زمینی آغشته کنید و آن را درست طوری روی حلقه‌های دور چشم بگذارید که همه‌ی قسمت‌های تیره را پوشش دهد، اجازه دهید به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه روی چشم‌تان بماند و سپس صورت‌تان را با آب سرد بشویید و این کار را روزی یک یا دو بار در طول چند هفته، انجام دهید.
می‌توانید به جای گرفتن آب سیب‌زمینی، خود سیب‌زمینی را ببرید و آن را مستقیما روی حلقه‌های دور چشم بگذارید.

گلاب

عصاره گل رز – درمان سیاهی دور چشم

گل رز ترکیبات فوق‌العاده‌ای برای جوان‌سازی پوست دارد و چشم‌های خسته را تسکین می‌دهد. با توجه به خاصیت جمع‌کنندگی و قابض بودن آن می‌تواند به عنوان یک روشن‌کننده‌ی پوست به کار گرفته شود.

پد چشم پنبه‌ای را چند دقیقه در گلاب خالص بگذارید.
پد را روی چشم‌تان بگذارید.
اجازه دهید ۱۵ دقیقه روی چشم بماند.
این دستور را روزی دو بار به مدت چند هفته انجام دهید.

بالش بلند استفاده کنید

اگر زیر چشمانتان سیاه است، شب‌ها سر خود را بالاتر از دیگر قسمت‌های بدن قرار دهید ! بالا بودن سر درهنگام خواب از تجمع مایع بافتی زیرچشم، پف کردن و ایجاد حلقه تیره زیر آن جلوگیری میکند



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید