چگونه جوان تر به نظر برسیم ؟

چگونه جوان تر به نظر برسیم ؟
چگونه جوان تر به نظر برسیم ؟
خانه سبک زندگی چگونه جوان تر به نظر برسیم ؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
نظرات:0

چگونه جوان تر به نظر برسیم

درست است که پیری یک بخش طبیعی از زندگی زنان و مردان است اما این بدان معنی نیست که همیشه علایم آن خوشایند است. اگر نگران از دست دادن ظاهر و رفتار جوانی خود هستید ، نگران نباشید زیرا با انجام دادن برخی روشها شما می توانید این روند را به تاخیر اندازید ؛ همچنین با کاهش دید این علایم ؛ از جذابیت و زیبایی پوست خود لذت ببرید .اگر می خواهید بدانید چگونه جوان تر به نظر برسید ادامه این مطلب از یزدنیوز را بخوانید.

چگونه جوان تر به نظر برسیم ؟
چگونه جوان تر به نظر برسیم ؟

شادابی و سرزندگی

موارد زیادی وجود دارد که می توانید بدون هیچ گونه هزینه های گزاف مالی یا انجام عمل جراحی ؛ به مراقبت از پوست و تغییر مدل موهای خود برای داشتن چهره ای زیبا بپردازید که در ادامه به برخی از این موارد اشاره می شود .

 ۱ – یک پاک کننده ملایم صورت انتخاب کنید.

پوست سالخورده مانند محصولاتی که نوجوانان غالباً از آن استفاده می کنند  ، نیازی به محصولات خشن ندارند ، زیرا معمولاً روغن اضافی وجود ندارد.

اگر ماده پاک کننده شما خیلی خشن باشد باعث از بین رفتن پوست شما از روغنهای طبیعی آن شده و باعث خشک شدن پوست و پیری سریع تر آن می شود.

بنابراین به دنبال مواردی باشید که متناسب با گروه سنی شما تهیه می شوند  ، یا مواردی که ترکیبات آن  ملایم یا مرطوب کننده باشند. توجه داشته باشید که زنان در هر زمان باید قبل از آرایش ، صورت خود را مرطوب کنند.

 ۲ –  بعد از پاک کردن پوست ؛ آنرا مرطوب کنید.

مهم است که به پوست خود رطوبت دهید تا بتواند از خود مراقبت کند. در صورت عدم مرطوب شدن ، پوست سریع ترعلایم پیری را نشا می دهد .به دنبال مرطوب کننده های ضد پیری با درصد بالایی از ماده فعال آنها باشید.

اگر شک دارید که کدام یک از آنها را بخرید (صدها نوع در بازار وجود دارد) ، سعی کنید در مورد انتخاب محضول ؛  بررسی نموده برای حمایت از آن تحقیقات علمی لازم را انجام دهید .

اطمینان حاصل کنید که محصولی را که تصمیم به استفاده از آن را دارید بسیار غنی و مرطوب کننده باشد ، برخلاف کالاهایی که ممکن است در سالهای جوانی از آنها استفاده کرده باشید.

به یاد داشته باشید ، مرطوب کننده فقط مخصوص خانم ها نیست ، بسیاری از محصولات مشابه در بازار وجود دارد که مخصوص آقایان است.

چگونه جوان تر به نظر برسیم ؟
چگونه جوان تر به نظر برسیم ؟

 ۳ –  روزانه از ضد آفتاب استفاده کنید.

مرطوب کننده های بسیاری وجود دارد که محافظت کننده  SPF در آنها وجود دارد و به این دلیل است که برای جلوگیری از آسیب آفتاب  و اشعه مضر UV ، هر روز باید از پوست خود محافظت کنید.

آفتاب یکی از اصلی ترین مواردی است که باعث پیری زودرس می شود ، بنابراین متخصصین پوست توصیه می کنند روزانه حداقل از SPF 15 استفاده کنید تا از چروک ، لکه های قهوه ای و لکه دار شدن پوست جلوگیری کنید. همچنین می تواند شما را از سرطان پوست محافظت می کند.

اگر می خواهید مدتی در معرض آفتاب باشید ، می توانید ضد آفتاب را نه فقط روی صورت ، بلکه روی سینه و قسمت بالای دست خود قرار دهید.

با این کار از لکه های روی سینه و دست شما جلوگیری می شود. اگر واقعاً در معرض آفتاب قرار بگیرید ، لازم است که ضد آفتاب را برای تمام بدن خود استفاده نمایید .

۴ – پوست خود را لایه برداری کنید.

اگر می خواهید بدانید چگونه جوان تر به نظر برسید جتما روش های سلامت و مراقبت پوستی را بدانید.لایه برداری به آرامی تجدید سلول های پوستی را تشویق می کند ، بنابراین پوست جوان تر را ترغیب می کند. چیزی را انتخاب کنید که مخصوص پوست سالخورده باشد زیرا آنها ملایم تر و احتمال خشک شدن یا آسیب دیدن پوست را ندارند.

به یاد داشته باشید که لایه برداری نیز باعث می شود پوست شما نرمتر و روشن تر به نظر برسد. برای آقایان ، لایه برداری قبل از اصلاح صورت ؛ می تواند روند اصلاح موهای زائد را آسان تر کند زیرا بیشتر موها را در معرض دید شما قرار می دهد.

۵ – موهای صورت خود را مدیریت کنید.

مدیریت اصلاح صورت برای آقایان ، باعث می شود که نظافت بهتری را داشته باشند و در کاهش چروک موثر بوده و به شما امکان می دهد با متناسب با سن خود به نظر برسید. این مدیریت برای خانم ها باعث می شود که عارضه پیری کمتر نمایان و یا حتی پنهان شود.

در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید متناسب با جنس خود  از آن بهره مند شوید  .

 الف :  برای آقایان

باید صورت خود را تمیز وموهای خود را مرتب نگه دارید و همیشه موهای بینی و گوش خود را اصلاح کنید. می توانید وسایل و ابزار مخصوص موهای بینی را از داروخانه ویا فروشگاههای بهداشتی محلی خود خریداری کنید که استفاده از آن بسیار ساده و بدون درد است.

لازم است بدانید که عدم اصلاح و یا کوتاه کردن موهای بینی باعث می شود که سن شما بیشتر نشان داده وحتی  پیری را در صورت ؛  نمایان تر از سن شما نشان دهد .

ب :  برای زنان

موهای صورت زنان ممکن است بعلت تغییر در سطح هورمون در زنان پس از یائسگی ظاهر شود. برای خلاص شدن از شر این موضوع ، و کاهش علایم ظاهری پیری ، چند روش آسان برای دور نگه داشتن آن وجود دارد که شامل لیزر ، اپیلاسیون ، کرم موهای زائد و موهای زائد و رفع موهای زائد است.

به نظر می رسد که همچنین زنان باید حتماً ابروهای خود را ضخیم نگاه دارند زیرا با افزایش سن  ممکن است ابروهای شما نازک تر شوند ، بنابراین حتما آنها را با مداد رنگی مطابق با رنگ ابروهای خود رنگ کنید تا همچنان جوان به نظر برسید.

 



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید