چگونه یک زن جذاب و یک بانوی درجه یک باشیم ؟

چگونه یک زن جذاب و یک بانوی درجه یک باشیم ؟
چگونه یک زن جذاب و یک بانوی درجه یک باشیم ؟
خانه سبک زندگی چگونه یک زن جذاب و یک بانوی درجه یک باشیم ؟
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نظرات:0

چگونه یک زن جذاب و یک بانوی درجه یک باشیم؟

یکی از مهمترین اصل “خانم” بودن این است که نشان دهید کلاس ، رفتار و پرورش خوبی دارید.در این مطلب از یزد نیوز بخوانید چگونه یک زن جذاب و یک بانوی درجه یک باشید؟

یک خانم درجه یک بودن به معنای این نیست که شما خود را با کارهای خانه سرگرم کنید و فقط درگیر اینگونه مسایل باشید بلکه باید در اعمال روزانه خود دارای عزت ، توجه و اعتدال باشید.

اگر می خواهید بدانید که چگونه یک خانم درجه یک باشید ، فقط این مراحل را دنبال کنید.

چگونه یک زن جذاب و یک بانوی درجه یک باشیم ؟
چگونه یک زن جذاب و یک بانوی درجه یک باشیم ؟

۱ – وضعیت خود را بهبود بخشید.

داشتن وضعیت خوب ، بخش مهمی از درجه یک بودن است. چه در حالت نشسته و چه در حالت ایستادن ؛ حتماً پشت خود را صاف نگه دارید و از هرگونه ناهماهنگی در وضعیت خود جلوگیری کنید.

هر گونه نافرمی در بدن نشانه تنبلی و رفتار بد است ، بنابراین مطمئن شوید که ستون فقرات و سر خود را تا حد امکان صاف نگه دارید.

سعی کنید این حرکات را هنگامی که تنها هستید انجام دهید ، به این ترتیب عادت می کنید این کار را در مقابل دیگران نیز انجام دهید.

۲ – بهداشت را رعایت کنید.

برای این کار بهتر است هروز حمام کرده و همیشه از لباسهای تمیز و بدون لکه استفاده کنید و اگر به هردلیل این لباسها کثیف و یا لکه دار شد بلافاصله اقدام به تعویض آن نمایید .

اگر در منزل تمرینات ورزشی انجام می دهید و یا به دلایلی اقدام به رقصیدن می کنید بهتر است از لباس مخصوص آن استفاده نمایید .

پس از انجام تمرینات و یا رقصیدن ؛ لباس ها را تعویض نموده و در صورت لزوم حمام کنید چرا که بوی نامطبوع به هیچ عنوان برازنده یک بانوی درجه یک نیست .

۳ – مرتب باشید.

داشتن موهای مرتب یکی دیگر از مشخصه های یک خانم با کلاس است در صورت نیاز روزانه چندین بار موهای خود را شانه بزنید و اجازه ندهید که موهای شما آشفته شود .

بخاطر داشته باشید که هرگز موهای خود را در ملا عام شانه نکنید زیرا در نظر برخی اینکار پسندیده نبوده و ممکن است ناخوشایند باشد .

هرچند که آرایش طبیعی ظاهری بهترین است اما اگر آرایش برای شما مهم است پس باید آن را به طور مناسب انجام دهید.

خانم های با کلاس به خوبی می دانند برای هر موقعیتی چه تنوع و چه میزان آرایش و آراستگی مناسب است؛ بنابراین قبل از آرایش کردن به اینکه کجا می خواهند بروند و اینکه فضای آنجا چگونه است ، فکر می کنند.

به یاد داشته باشید که آرایش بیش از حد کلاس شما را پایین می آورد.اعتماد به نفس داشته باشید و میزان آرایش خود را کنترل نمایید.

چگونه یک زن جذاب و یک بانوی درجه یک باشیم ؟
چگونه یک زن جذاب و یک بانوی درجه یک باشیم ؟

۵ – یک سخنران عالی باشید.

اگر می خواهید شنونده را به سوی خود جذب نمایید ، پس باید واضح صحبت کنید و از سخنان زشت یا زیاد حرف زدن پرهیز کنید ، وتا حد امکان از دستور زبان ( گرامر ) در جملات خود استفاده نمایید.

به یاد داشته باشید که همچون هر عمل و رفتاری ؛ افراط در این کار می تواند ناخوشایند باشد بنابر این تعادل را حفظ نمایید .

یک خانم درجه یک ؛ با اعتماد به نفس وبه اندازه کافی واضح صحبت می کند تا دیگران بتوانند او را درک کنند.

۶ – مراقب دیگران باشید.

مراقب دیگران و اعضای خانواده خود باشید این کلید درجه یک بودن است و بدون این شما به راحتی نمی توانید یک اسطوره و الگو باشید.

این توجه و مراقبت به ویژه برای سالمندان ضرورت بیشتری دارد بنابر این به نیازهای سالمندان توجه داشته باشید .

۷ – همیشه مودب باشید.

خانمهای درجه یک هیچ کلام مضر و توهین آمیز به افراد دیگر نمی گویند. اگر مجبور هستید با کسی مقابله کنید یا آنها را در جای خود قرار دهید بهتر است با آرامش و متانت به گفتن حقایق بپردازید .

از الفاظ نامناسب و یا صدای بلند پرهیز نمایید وآرام و شمرده صحبت کنید . یافتن زمان و مکان مناسب برای چنین رویارویی ها مهم است.

اگر می خواهید یک خانم درجه یک باشید ، پس باید با غریبه ها ، دوستان یا همسایگان با همان میزان احترامی که برای دوستان صمیمی خود قائل هستید رفتار کنید.

 



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید