بهترین روغن برای داشتن زیباترین ناخن ها

بهترین روغن برای داشتن زیباترین ناخن ها
بهترین روغن برای داشتن زیباترین ناخن ها
خانه سلامت و پزشکی بهترین روغن برای داشتن زیباترین ناخن ها
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نظرات:0

بهترین روغن برای داشتن زیباترین ناخن ها

بهترین روغن برای داشتن زیباترین ناخن ها، روغن زیتون است. اگر می خواهید ناخن هایی زیبا و درخشنده داشته باشید ادامه این مطلب از یزد نیوز را حتما بخوانید.

چگونه می توان از روغن زیتون برای ناخن ها استفاده کرد؟

ناخن ها عامل بسیار مهمی در بدن هستند و علاوه بر این برای افزودن به زیبایی انگشتان نقش بسزایی دارند.

استفاده از ناخن ها برای انواع کارها مورد استفاده قرارمی گیرند که بدون آنها امکان انجام آن امکان پذیر نیست. ناخن ها به طور طبیعی رشد می کنند و باید مرتب شوند تا زیبا به نظر برسند. بعضی اوقات افراد با مشکلات خاصی در رابطه با ناخن های خود روبرو می شوند ، از رشد آرام ناخن تا زردی آن که می توان با کمک داروهای خانگی ساده که به سرعت و کارآمد عمل می کنند ، برطرف شود.

درزیرشرحی درمورد چگونگی استفاده از روغن زیتون برای بهبود ناخن های شما آورده شده است.

بهترین روغن برای داشتن زیباترین ناخن ها
بهترین روغن برای داشتن زیباترین ناخن ها

تاثیر روغن زیتون برروی  ناخن ها :

روغن زیتون یک ماده طبیعی و اکسید کننده بسیار مناسب است و برای درمان هرگونه مشکل ناخن که ممکن است با آن روبرو شوید ، بهترین راه حل است.

همچنین این روغن یکی از بهترین داروهای خانگی برای ناخن است که می تواند برای پوست اطراف ناخن مفید بوده و باعث نرمی ناخن آسیب دیده و تقویت کوتیکول شود.

روغن زیتون حاوی پلی فنول است که خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی دارد و در تقویت ناخن های شکننده موثر است

روغن زیتون گرم:

مقداری روغن زیتون را درون یک کاسه بریزید و آن را در مایکروویو گرم کنید تا روغن زیتون بخوبی گرم شود.

سپس انگشتان خود را درون روغن زیتون فرو کنید و آن را برای مدت ۱۵-۲۰ دقیقه در آن نگه دارید و اجازه دهید که کاملا خیس بخورد .

این کار را حداقل سه بار در هفته انجام دهید تا ناخن های شما سالم بمانند.

روغن زیتون گرم شده مقدار مناسبی از رطوبت لازم برای ناخن های شما را فراهم می کند و یک ماده اکسید کننده عالی است که به مرطوب کردن کوتیکول های اطراف ناخن های شما کمک می کند بنابراین باعث تحریک رطوبت و همچنین تحریک رشد ناخن های شما می شود.

اگراینکار به درستی انجام شود ، ناخن ها و پوست اطراف آن به مرور زمان در وضعیت خارق العاده ای قرار می گیرند.

ماساژ:

ماساژ یکی دیگر از روشهای موثر برای سالم نگه داشتن ناخن های شماست.

بطورمستمر روغن زیتون را به داخل کوتیکول ها و ناخن های خود ماساژ دهید تا ناخن های شما رطوبت کامل را بدست آورند .این کار را در شب انجام دهید و یک شبه آن را ترک نکنید.

اگر در روز کاری انجام نمی دهید می توانید از این روش در روز هم استفاده کرده و ناخن های خود را با روغن زیتون ماساژ دهید .

ماساژمداوم به ناخن ها  کمک می کند که  رطوبت  بیشتری را به دست آورند. ماساژ روغن زیتون یک فرآیند آسان است و می تواند سریع انجام شود.

ماساژ ناخن ها با روغن زیتون یک راه عالی برای پخش دستی روغن در اطراف پوست و نوک انگشتان است که به شما امکان می دهد روغن را در تمام قسمت های پوست اطراف ناخن و لایه های انگشتان  دست خود وارد کنید.

بهترین روغن برای داشتن زیباترین ناخن ها
بهترین روغن برای داشتن زیباترین ناخن ها

بافر:

برای ایجاد درخشش جدید به ناخن های انگشت خود ، روغن زیتون را مستقیماً روی ناخن های خود بمالید و سپس تمیز کنید و از پارچه تمیزی به عنوان بافر استفاده کنید. این درخشش جدیدی را به ناخن های شما می بخشد که قبلا تجربه نکرده بودید .

همچنین می توانید از اسفنج خشک برای نوازش آرام پوست خود استفاده کنید تا از بروز سایر ضایعات پوستی جلوگیری شود. سعی کنید به آرامی و با ملایمت آن را پاک نموده و ماساژ دهید اینکار باعث نرمی و سلامت بیشتر ناخن و پوست اطراف آن می گردد .

Buffering اگر می خواهید روش مناسبی برای تمیزی؛ زیبایی؛ شفافیت و براقی و مراقبت از ناخن های خود داشته باشید یکی از بهترین داروهای خانگی روغن زیتون است که به زمان زیادی نیز احتیاج ندارد .

 



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید