اگر می خواهید چاق شوید ، صبحانه آب هویج بخورید

صبحانه آب هویج بخورید
صبحانه آب هویج بخورید
خانه سلامت و پزشکی اگر می خواهید چاق شوید ، صبحانه آب هویج بخورید
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

اگر می خواهید چاق شوید ، صبحانه آب هویج بخورید

اگرچه امروزه همه به دنبال رژیم و کاهش وزن هستند ، اما برای داشتن اندامی منتاسب گاهی باید وزن اضافه نمود. تناسب اندام و نیاز به چاقی شاید کار ساده ای به نظر بیاید اما برای بعضی از افراد چاق شدن بسیار مشکل است. اگر شما هم در بالا بردن وزن خود مشکل دارید ، صبحانه آب هویج بخورید.در ادامه این مطلب از یزد نیوز با سایر مزایای آب هویج آشنا شوید.

صبحانه آب هویج بخورید
صبحانه آب هویج بخورید

مزایای آب هویج

افزایش وزن

افرادی که می خواهند چاق شوند، صبحانه آب هویج بخورند، مصرف آب هویج در صبح به صورت ناشتا مواد سمی را از خون شما خارج می‌کند

بهبود آسم

کسانی که به بیماری آسم مبتلا هستند و یا گرفتگی صدا دارند آب هویج بخورند.آب هویج می تواند مشکلات آسمی و گرفتگی صدا را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

صبحانه آب هویج بخورید
صبحانه آب هویج بخورید

بهبود گلو در سرماخوردگی

افراد زمانی که با مشکل سرماخوردگی مواجه می شوند برای نرم کردن سینه می توانند آب هویج بخوردند.البته باید حتما آب هویج را از هرگونه تفاله پاکسازی نمایید زیرا تفاله های هویج می توانند خارش ایجاد نمایند و قورت دادن آن در زمان سرماخوردگی مشکل ایجاد کند.

بهبود بیماری‌های پوستی

آب هویج یکی از منابع غنی از ویتامین سی است که برای التیام زخم و ضایعات پوستی بسیار مفید است. این نوشیدنی در بهبود بیماری‌های پوستی مانند پسوریازیس و بثورات جلدی نیز تأثیر زیادی دارد. بتاکاروتن موجود در هویج هم می‌تواند التهاب پوستی را کاهش دهد.

تقویت سیستم ایمنی بدن

یکی از خواص آب هویج این است که موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. افرادی که سیستم ایمنی بدن‌شان ضعیف است، دربرابرِ عفونت‌ها آسیب‌پذیر هستند و به‌راحتی به بیماری‌های مختلف مانند سرماخوردگی یا آنفولانزا مبتلا می‌شوند. با اضافه‌کردن آب هویج به رژیم‌غذاییِ روزانه می‌توانید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید.

آنتی‌اکسیدان های موجود در هویج به بدن‌تان برای مبارزه با رادیکال های آزاد، آسیب سلولی و مبارزه با التهاب کمک می‌کنند. آب هویج دارای ویتامین C است که از بدن‌تان در برابر سرماخوردگی و آنفولانزا محافظت می‌کند.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید