راههای چاق کردن صورت در خانه و به طور طبیعی

راههای چاق کردن صورت در خانه و به طور طبیعی
راههای چاق کردن صورت در خانه و به طور طبیعی
خانه سلامت و پزشکی راههای چاق کردن صورت در خانه و به طور طبیعی
زمان مطالعه: 4 دقیقه
نظرات:0

راههای چاق کردن صورت در خانه و به طور طبیعی

لاغری صورت برای بعضی از افرد بسیار ناراحت کنند است، اگرچه افزایش چاقی به طور خاص بر روی صورت دشوار است ، اما راه هایی وجود دارد که می تواند برای ایجاد تغییر موثر باشند.در ادامه این مطلب از یزد نیوز با راههای چاق کردن صورت در خانه و به طور طبیعی آشنا شوید.

شکل چهره یک فرد به طور طبیعی در طول زندگی تغییر می کند زیرا پیری می تواند منجر به از دست دادن چربی یا تغییر عضلات اطراف صورت شود. شکل صورت همچنین بسته به وزن بدن فعلی یک فرد و میزان عضله آنها نیز می تواند متفاوت باشد.

برخی از افراد ممکن است بخواهند چاقی بیشتری در چهره خود داشته باشند تا ظاهری گرد و کامل تری را  به دست آورند.

راههای چاق کردن صورت در خانه و به طور طبیعی
راههای چاق کردن صورت در خانه و به طور طبیعی

آیا افزایش چربی یا ماهیچه به چاقی صورت کمک می کند؟

چربی یا عضله می تواند به ایجاد شکل کامل تری در صورت کمک کند.هر چند که نمی توان هنگام دستیابی به وزن اضافی به طور طبیعی چهره را به طور خاص مورد هدف قرار داد. با این حال ، به طور کلی افزایش وزن می تواند به افراد در دستیابی به ظاهر کامل تر چهره کمک کند.

راه های سالم برای افزایش وزن

هرکسی که به دنبال افزایش وزن است باید اطمینان حاصل کند که از یک رویکرد سالم برخوردار است.

در حالی که اساس افزایش وزن ، خوردن کالری بیشتر از سوخت و ساز بدن در هر روز است ، انتخاب منابع خاص این کالری ها به فرد کمک می کند تا ضمن افزایش وزن ، سالم بماند.

غذاهای سرشار از مواد مغذی حاوی چربی های سالم بخورید

برخی از غذاهای سالم که به طور طبیعی کالری بالایی دارند ، ممکن است به یک فرد در افزایش وزن کمک کند ودرچاقی صورت نیز موثر باشد.

گزینه های مختلف زیادی وجود دارد ، اما موارد زیر نمونه های خوبی از مواد غذایی برای انتخاب هستند.

دانه ها و آجیل ها: این منابع انرژی طبیعی ؛ کالری بالایی دارنداما آنها همچنین مقدار زیادی ویتامین ، مواد معدنی و اسیدهای چرب سالم را تأمین می کنند و به فرد کمک می کنند تا با روشی سالم ؛ وزن خود را افزایش دهند.

شیر: شیر حیوانات معمولاً حاوی کالری بیشتری نسبت به نوشیدنی هایی مانند شیر گیاه ، چای یا آب میوه است. همچنین سرشار از چربی است و حاوی مواد مغذی و مواد معدنی کلیدی است.

ماهی چرب :  ماهی های چرب با آب سرد مانند ماهی قزل آلا ، شاه ماهی و گربه ماهی  دارای کالری بیشتری از چربی های سالم نسبت به سایر انواع ماهی و گوشت هستند. این چربی ها همچنین می توانند باعث تقویت سلامتی پوست شوند ، زیرا پوست برای جوان نگه داشتن آن به سلولهای چربی احتیاج دارد.

راههای چاق کردن صورت در خانه و به طور طبیعی
راههای چاق کردن صورت در خانه و به طور طبیعی

محصولات آبرسان را روی پوست بمالید

محصولات موضعی ممکن است پوست را آبرسانی کنند و استفاده طولانی مدت ممکن است سلولهای پوست را از پیری محافظت کند و در نتیجه پوست کاملترو سالم تر به نظر می رسد .

هیچ مطالعه تحقیقاتی برای تأیید این نکته وجود ندارد که محصولات موضعی می توانند افزایش وزن و چاقی را بر روی صورت ترغیب کنند ، با این وجود برخی از افراد بر این باورند که موثر هستند. به هر حال ، روش های رایج در زیر به طور کلی بی خطر برای امتحان بوده و معمولا بدون عوارض ویا دارای عوارض جانبی اندکی هستند.

عسل یا شکر

استفاده از عسل بر روی صورت ممکن است برای پوست مفید باشد.

عسل و قند هر دو ماده مرطوب کننده طبیعی هستند ، به این معنی که آنها رطوبت را از محیط خارج و آن را در پوست ذخیره می کنند. با انجام این کار ، ممکن است ظاهر کاملی به پوست صورت دهند.

عسل همچنین حاوی ویتامین های مفید ، آنزیم ها و اسیدهای آمینه است. عسل با کیفیت بالا همچنین حاوی آنتی اکسیدان های مفیدی است و برخی از خاصیت درمانی پوست را دارد.

به طور منظم استفاده از عسل بر روی پوست ممکن است به مواد مغذی موجود در سلول های پوست کمک کرده و ازپوستدر مقابل آسیب محافظت نماید .

روغنها

برخی از افراد ادعا می کنند که استفاده از روغنهای طبیعی روی صورت ممکن است فرد را با ایجاد گونه های کامل تر ؛ به چهره ای  جوان تر برساند.

هیچ مدرک علمی وجود ندارد که نشان دهد استفاده از روغن روی صورت به فرد در افزایش وزن در این قسمت از بدن کمک می کند.

با این حال ، به عنوان یک مطالعه در مجله علمی بالینی و زیبایی شناسی پوست ، اسیدهای چرب ممکن است فاصله بین بیرونی ترین لایه های سلول های پوستی را پر کنند.هنگامی که فرد آنها را بصورت موضعی بر روی پوست اعمال می کند ، ممکن است برای پوست مفید باشد .

 از جمله این روغنها :

روغن زیتون

روغن نارگیل

روغن آووکادو

کره شی

روغن بادام

روغن آملا

پوست هر فرد به روغنهای مختلف واکنش متفاوتی نشان خواهد داد. اگر افراد در نظر دارند از این روغن ها برای پوست خود استفاده نمایند باید ابتدا آن را روی یک لایه از پوست آزمایش کند تا مشخص شود که  باعث ایجاد واکنش یا هرگونه مسائل دیگر مانند آکنه نشود.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید