آب کردن چربی دور شکم فقط در یک ماه و با یک حرکت ساده

آب کردن چربی دور شکم
آب کردن چربی دور شکم
خانه سلامت و پزشکی آب کردن چربی دور شکم فقط در یک ماه و با یک...
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

آب کردن چربی دور شکم

تناسب اندام و سلامتی همیشه از معیار های مهم افرادی است که به زندگی خود توجه ویژه ای دارند.گاهی بر اثر وراثت و یا استعداد چاقی که در بین افراد وجود دارد ، داشتن تناسب اندام کمی سخت است.اما در این مطلب از یزد نیوز با روشی بسیار ساده و موثر برای آب کردن چربی دور شکم در یک ماه آشنا شوید.

حرکت ساده برای کاهش چربی دور شکم

اگرچه ورزش کردن به همراه رژیم غذایی صحیح می تواند تاثیرات بسیار خوبی به همراه داشته باشد اما فراموش نکنید که استمرار داشتن در این تصمیم از الویت های مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.

اگر با انجام این ورزش که بین ۲ الی ۴ دقیقه در روز طول میکشد میتوانید چربی هایتان را آب کنید و دیگر نیازی به ورزش های سخت و وقت گیر را ندارید.

ممکن است که شما از تأثیر و وقت کم این ورزش بسیار تعجب کرده باشید ولی این ورزش در women daily magazine ذکر شده است و می توانید در عرض ۳۰ روز چربی هایتان را آب کنید.

این ورزش را در طی بازه زمانی ۲ الی ۴ دقیقه در روز برای آب کردن چربی شکم خود انجام دهید. این ورزش باعث استحکام بخشیدن و تغییرات پایداری در بدن شما می شود، علاوه بر این، شما احساس چربی سوزی در دیگر اعضای بدن خود مانند:پاها و بازوان خود خواهید شد. این چالش را در طی یک ماه انجام دهید.

نکته مهم

گرچه این چالش یک ماه به طول می انجامد، اما شما باید این ورزش را در برنامه روزانه خود جای دهید و آن را ادامه دهید تا این چالش به پایان برسد.

این ورزش سلامتی را به بدن شما برمی گرداند به شرط اینکه شما این ورزش را در طی یک ماه گفته شده انجام دهید .

آب کردن چربی دور شکم در یک ماه
آب کردن چربی دور شکم در یک ماه

برنامه روزانه این حرکت:

  • روز اول : ۲۰ ثانیه
  • روز دوم: ۲۰ ثانیه
  • روز سوم: ۳۰ ثانیه
  • روز چهارم: ۳۰ ثانیه
  • روز پنجم: ۴۰ ثانیه
  • روز ششم: استراحت
  • روز هفتم: ۴۵ ثانیه
  • روز هشتم: ۴۵ ثانیه
  • روز نهم: ۶۰ ثانیه
  • روز دهم: ۶۰ ثانیه

حرکت ورزش آب کردن چربی ها با عنوان ۲-۴ دقیقه ای است و زمان بندی هایی که در ستون بالا از روز اول تا روز دهم ارائه شده است باید به این صورت انجام شود:

شما باید روزی ۲ الی ۴ دقیقه این حرکت را انجام می دهید ولی مدت زمان مکث و یا قرار گرفتن بدنتان در حالتی که در تصویر مشاهده می کنید متفاوت است . یعنی شما روز اول هر ۲۰ ثانیه یکبار به بدن استراحت می دهید و بعد از چند ثانیه دوباره در همین حالت قرار میگیرید. این کار را تا زمانی که ۲ تا ۴ دقیقه ی شما پر شود تکرار می کنید.

روزهای بعدی هم به همین صورت با این تفاوت که باید ثانیه ها را طبق فرمول افزایش دهید.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید