وجود یک نماینده از بانک مرکزی در استان یزد لازم و ضروری است

وجود یک نماینده از بانک مرکزی در استان یزد لازم و ضروری است
خانه اخبار سیاسی یزد وجود یک نماینده از بانک مرکزی در استان یزد لازم و ضروری...
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

وجود یک نماینده از بانک مرکزی در استان یزد لازم و ضروری است

استاندار یزد با بیان اینکه وجود یک نماینده از بانک مرکزی در استان یزد لازم و ضروری است گفت: ‌‌بخش خصوصی استان یزد در کشور حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

وجود یک نماینده از بانک مرکزی در استان یزد لازم و ضروری است

به گزارش یزد نیوز، محمد علی طالبی دقایقی قبل در مجمع نمایندگان استان یزد که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که بارها در جلسات مختلف بحث شده، تغییر پی در پی دستورالعمل‌ها و سیاست گذاری‌های دولت در حوزه مسائل ارزی است اظهار داشت: خوشبختانه در ماه‌های اخیر ما به یک ثباتی در تصمیم گیری‌های می‌رسیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

استاندار یزد گفت: یکی از مشکلاتی که وجود دارد این است که ذی‌نفعان اصلی در این تصمیم گیری‌ها در متن تصمیم سازی‌ها حضور ندارند و کمتر به دیدگاه‌های فعالان این عرصه‌ها توجه شده است.

وی با بیان اینکه در استان یزد بخش خصوصی داریم که هر کدام در کشور حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند اضافه کرد: درخواست از بانک مرکزی این است که ضمن مورد پیگیری و پاسخ قرار دادن موارد طرح شده در جلسه، فضایی فراهم کنند که عزیزان بتوانند دیدگاه‌هایشان را به صورت مبسوط بیان که منجر به سیاست گذاری‌هایی شود که بسیاری از ابهامات و مشکلات را پاسخ دهد.

طالبی با تاکید بر لزوم وجود یک نماینده از بانک مرکزی در استان یزد گفت: وجود یک نماینده از بانک مرکزی در استان یزد اثرات مثبت بسیاری مانند پاسخگویی به مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صادر کنندگان در استان دارد.

استاندار یزد با اشاره به مکاتباتی در خصوص برخی مشکلات با بانک مرکزی افزود: موارد خاصی که انتظار می‌رود به صورت ویژه به آن نگاه و مشکلات آنها برطرف شود ولی استناد آنها به بخشنامه و دستور العمل‌هایی که قدرت مانوری ندارد نمی‌تواند برخی از مشکلات موردی را برطرف سازد و انتظار است که مکانیزمی در بانک مرکزی طراحی شود که با یکسری از اختیارات خاص به مواردی که به صورت موردی با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند رسیدگی کنند.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید