ماسک صورت سیب زمینی برای پوست ترکیبی

ماسک صورت سیب زمینی
ماسک صورت سیب زمینی
خانه سلامت و پزشکی ماسک صورت سیب زمینی برای پوست ترکیبی
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نظرات:0

ماسک صورت سیب زمینی برای پوست ترکیبی

پوست ترکیبی به مراقبت خاصی نیاز دارد زیرا هرگز نمی دانید کدام قسمت از پوست شما به کدام مواد تشکیل دهنده واکنش نشان می دهد. اما در این مطلب از یزد نیوز شما را با ماسکی مناسب آشنا خواهیم نمود. ماسک صورت سیب زمینی را برای پوست های ترکیبی امتحان کنید.

ماسک صورت سیب زمینی
ماسک صورت سیب زمینی

۱- ماسک صورت سیب زمینی و گوجه فرنگی برای آکنه

یک قاشق غذاخوری عصاره گوجه فرنگی و ۱ قاشق غذاخوری آب سیب زمینی را به خوبی مخلوط کنید تا یک مایع خمیری به دست آید و از آن به عنوان ماسک صورت استفاده نمایید . توجه کنید که هرگز مقدار گوجه فرنگی را زیاد نکنید زیرا از نظر طبیعی بسیار اسیدی است و با گذشت زمان اکسیده می شوید.

روزانه یکبار از این ماسک استفاده کنید تا ازشر لکه های تیره و منافذ مسدود شده در پوست خود خلاص شوید. گوجه فرنگی و سیب زمینی آنتی اکسیدانهای غنی هستند که به شما در ایجاد پوستی سالم و درخشان و بدون آکنه کمک می کنند.

۲ – سیب زمینی و فولر برای کاهش لکه

لکه های تیره وبرخی لکه ها گاهی اوقات می توانند واقعاً تحریک کننده باشند. برای کاهش آثار این لکه ها یک عدد سیب زمینی خام را رنده کرده و یک قاشق غذاخوری از فولر کامل را با آن مخلوط کنید. این ماسک را روی صورت خود بمالید و ۱۵تا ۲۰ دقیقه بگذارید.

نتیجه قابل ملاحظه ای در برداشتن برنزه از پوست خود و همچنین کاهش لکه ها و علائم تیره از چهره شما مشاهده خواهید کرد. این ماسک مطمئناً کاملاً مؤثر است ، اما استفاده بیش از حد ممکن است پوست شما را خشک کند. فقط دو بار در هفته از این ماسک استفاده نمایید .

۳ – پکیج سیب زمینی ، شیر ، و گلیسیرین برای چین و چروک

گلیسیرین و شیر ترکیبات خوبی برای تقویت زیبایی طبیعی شما هستند و پوست را تمیز و نرم نگه می دارند. این ترکیب برای همه کسانی که به دنبال درمان چین و چروک هستند و یا دارای دایره های تیره در پوست می باشند می تواند آن را کاهش داده و پوست را محکم می کنند.

یک عدد سیب زمینی را رنده کرده و آن را با یک قاشق غذاخوری شیر خام و ۳ یا ۴ قطره گلیسیرین مخلوط کنید. این مواد را به خوبی بهم بزنید و آن را روی صورت خود بمالید. سعی کنید آن را روی مناطقی که مشکل بیشتری در پوست شما بوجود آورنده اند متمرکز کنید.

اجازه دهید ۱۵ دقیقه بماند تا خشک شود. آن را با آب سرد بشویید. این ماسک را بیش از یکبار در هفته استفاده نکنید زیرا گلیسیرین موجود در این ترکیب ممکن است عوارض جانبی کمی روی پوست شما داشته باشد.

۴ – ماسک صورت ضد پیری سیب زمینی و ماست

ماست حاوی خواص ضد پیری بوده و همچنین دراز بین بردن سلولهای مرده از پوست موثر است. ماست از سلولهای پوست شما مراقبت می کند و همه رادیکال های مضر را از ایجاد عفونت و واکنش بر روی پوست شما دور نگه می دارد.

ماسک صورت سیب زمینی
ماسک صورت سیب زمینی

نصف سیب زمینی رنده شده و ۲ قاشق غذاخوری ماست ساده را مخلوط کنید و هفته ای دوبار روی پوست خود بمالید تا نتایج عالی را مشاهده نمایید.

۵ – ترکیب سیب زمینی ، تخم مرغ ؛ خیار ، و جوش شیرین

خیارو جوش شیرین یک تغییر دهنده واقعی برای مشکلات صورت است. سفیده های تخم مرغ منافذ گرفتگی را تمیز می کنند و سیب زمینی پوست شما را درخشان می کند.

۴/۱ لیوان خیار خرد شده ، ۸/۱ فنجان سیب زمینی خام ، ۱ عدد تخم مرغ ، ¼ فنجان ماست ساده و ۱ قاشق چایخوری جوش شیرین را به خوبی در یک کاسه مخلوط کنید.

سعی کنید از مواد تازه در همه موارد فوق استفاده کنید. مخلوط را روی صورت خود بمالید و به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بگذارید تا خشک شود سپس با آب سرد بشویید. این ماسک صورت حاوی تمام مواد طبیعی و دوستدار پوست است. شما می توانید هفته ای سه بار این استفاده از این ماسک را تکرار کنید.

 

 



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید