آیا می دانید بهترین زمان برای سفر به سنگاپور ، مالزی و تایلند چه وقت است؟

بهترین زمان برای سفر به سنگاپور ، مالزی و تایلند
بهترین زمان برای سفر به سنگاپور ، مالزی و تایلند
خانه دانستنی ها آیا می دانید بهترین زمان برای سفر به سنگاپور ، مالزی و...
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نظرات:0

بهترین زمان برای سفر به سنگاپور ، مالزی و تایلند

مالزی یکی از کشور های بسیار زیبا ، جذاب و دیدنی است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.اما از آنجا که آب و هوای خاص و باران های سیل انگیزی دارد ، بهتر است برای سفر به این کشور و کشور های نزدیک مانند سنگاپور و تایلند بهترین زمان را انتخاب نمایید.در ادامه این مطلب از یزد نیوز با بهترین زمان برای سفر به سنگاپور ، مالزی و تایلند آشنا شوید.

نوامبر تا مارس بهترین زمان برای گشت و گذار در کشور مالزی است زیرا این زمانی است که به احتمال زیاد کمترین میزان باران را مشاهده می کنید . در این زمان شما می توانید از برج های دوقلوی پتروناس و همچنین غارهای باتو در کوالالامپور بازدید کنید.

بهترین زمان برای سفر به سنگاپور ، مالزی و تایلند
بهترین زمان برای سفر به سنگاپور ، مالزی و تایلند

بهترین زمان برای سفر

تایلند کمترین وضعیت آب و هوا در بین این کشورها را دارد و بهترین زمان بازدید از نوامبر تا مارس است. آوریل گرما و رطوبت شدید و همچنین شروع فصل باران را به ارمغان می آورد.بهترین آب و هوا برای هر سه کشور بین نوامبر و مارس است به همین دلیل اوج گردشگری فصل ذر این ایام است . ولی در بین این ماه ها

مارس به دلیل آب و هوا ، قیمت های مناسب و جمعیت کمتر؛ ایده آل است.

سواحل :

اگر قصد بازدید از سواحل را دارید ، شما می توانید در هر ساعتی از سال از ساحل ها لذت ببرید ، اما روزانه بارش باران به دور از انتظار نیست . بهترین زمان برای بازدید از سواحل شرقی در ماه مارس تا سپتامبر است زیرا در این مدت به طور معمول خشک تر از بقیه ماه ها درمالزی است. برای ساحل غربی ، از نوامبر تا آگوست بازدید کنید زیرا سنگین ترین بارش ها از سپتامبر تا اکتبر است.

غواصی :

غواصی یکی از فعالیت های هیجان انگیزی است که می توانید در مالزی تجربه نمایید. اکثرا، بهترین نقاط شیرجه و غواصی در شبه جزیره شرقی واقع شده و بهترین زمان در سال برای بازدید بین آوریل و سپتامبر در نظر گرفته شده است.فصل موسمی از اکتبر تا مارس رخ می دهد ، و به علت بارش زیاد کاهش دید و تماشای زیبایی آن با کاهش دید همراه است . برخی از بهترین جزایر مورد بازدید ؛ سیپادان ، مابول ، کپالایی ، لانکایان ، لایانگ ، ماتاکی ، پوم و سیبوان هستند. برای غواصی در سواحل غربی ، باید یک سفر بین نوامبر و آگوست را برنامه ریزی کنید.

اگر قصد سفربه مالزی برای ماه عسل Honeymoons را دارید استراحتگاه های ساحل شرقی ایده آل است. در ماه مارس تا اواسط ماه مه و سپتامبر شما می توانید بهترین آب و هوا ، قیمت های پایین تر و جمعیت کمتر با حداقل باران را مشاهده نمایید .

بهترین زمان برای سفر به سنگاپور ، مالزی و تایلند
بهترین زمان برای سفر به مالزی

سنگاپور و مالزی در تمام سال از نظرآب و هوای مشابه هستند. بهتر است از سفر در ماه های نوامبر ، فوریه و مارس به دلیل بارندگی های شدیدتر خودداری کنید.در این ماه ها همچنین اوج توریست گردشگری در حوالی کریسمس ، سال نو و سال نو چینی است و بنابراین جمعیت گردشگران به حداکثرخود خواهد رسید .بنابراین اگر از ازدحام جمعیت بیزار هستید این ماه های را برای سفر خود برنامه ریزی نکنید.

منبع : مالزی وان استاپ سنتر



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید