پیام فرماندار یزد به مناسبت قیام دهم فروردین یزد

پیام فرماندار یزد به مناسبت قیم دهم فروردین یزد
خانه اخبار روز استان یزد پیام فرماندار یزد به مناسبت قیام دهم فروردین یزد
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0
پیام فرماندار یزد به مناسبت قیم دهم فروردین یزد

فرماندار یزد در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز قیام دهم فروردین مردم یزد از عموم مردم دعوت نمود تا در مراسم بزرگداشت شهدای این قیام و بزرگداشت یوم‌الله 12 فروردین حضور یابند.

به گزارش یزدنیوز، «مصطفی سالاری» در این پیام  آورده است:

دهم فروردین 57 برای مردم متعهد و ولایت مدار یزد روزی بزرگ و فراموش ناشدنی است. روزی که در پیروزی انقلاب و فروریختن حکومت فاسد پهلوی و کوتاه کردن دست مستکبران از چپاول سرمایه‌های عظیم انسانی و ذخیره‌های خدادادی کشور، نقش مهمی را داشته است.

نقش محوری و هدایت گرایانه شهید محراب حضرت آیت ا… صدوقی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی که همیشه و در تمامی مراحل یار و یاور امام خمینی (ره) بوده‌اند بر هیچ‌کسی پوشیده نیست ایشان باراهنمایی مردم را با یکدیگر متحد ساخته و در راه رسیدن به ایجاد یک حاکمیت دینی که توسط خود مردم اداره شود نقش خود را به‌خوبی ایفا نموده‌اند.

همچنین روز 12 فروردین روز تحقق آرمان‌های بلند مردم قهرمان ایران اسلامی است روزی که در آن مردم در همه‌پرسی تاریخی بارأی قاطع 2/98 درصدی آرمان‌های شهیدان و بزرگ‌مردان این سرزمین را در راه استقرار نظام جمهوری اسلامی محقق ساختند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی رضوانِ ا… تعالی علیه، سومین شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی (ره)، شهدای گران‌قدر استان و به‌ویژه شهدای دهم فروردین از عموم مردم شریف دارالعباده و دارالعلم یزد دعوت می‌نمایم تا در مراسمی که به‌منظور گرامیداشت شهدای قیام دهم فروردین مردم یزد و همچنین یوم‌الله 12 فروردین، رأس ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ نهم فروردین در محل پایگاه انقلاب مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار می‌گردد، شرکت نمایند.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید