اولین کانون زورخانه‌ی دانش‌آموزی کشور در یزد کلنگ‌زنی شد

خانه اخبار ورزشی یزد اولین کانون زورخانه‌ی دانش‌آموزی کشور در یزد کلنگ‌زنی شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
نظرات:0

آیین کلنگ زنی اولین کانون زورخانه سرپوشیده دانش آموزی کشور در آموزشگاه پسرانه قیام ناحیه یک آموزش وپرورش استان یزد با حضور مدیران آموزش و پرورش و خیرین استان برگزار شد.

«محسن موحدی فرد» مدیر کل آموزش وپرورش استان یزد در این مراسم گفت: هر کجا دانش آموزان به عنوان سفیران فرهنگ‌سازی وارد شوند، می‌توانند در جامعه تاثیر گذار باشند لذا یک‌سری کارها نیاز است در جامعه نهادینه شود و هدف از ورود دانش آموزان به گود زورخانه و ورزش پهلوانی نیز برای نهادینه شدن آن در جامعه است.

وی یادآورشد: این دانش آموزان باید  اصول شایسته اخلاق و جوانمردی را در خودشان به خوبی نهادینه کنند تا بتوانند سفیران خوبی برای  جامعه باشند.

«مصطفی خلیلی» معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز افزود: با توجه به‌ این که دانش‌آموزان  در تابستان سال گذشته در زمینه ورزش‌های باستانی فعالیت  می‌کردند، اولین کانون زورخانه‌ای دانش آموزی با هدف جذب خردسالان، نونهالان و نوجوانان به این رشته جهت رشد ورزش زورخانه‌ای و افزایش تحرک و شادابی دانش آموزان کلنگ‌زنی شد.

ارتباط مجازی با فدراسیون ورزش باستانی و پهلوانی کشور و اجرای برنامه زورخانه‌ای دانش‌آموزان در زورخانه ذوالفقار از دیگر برنامه های این مراسم بود.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید