۳۰ میلیارد ریال برای بهسازی مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد یزد پیش‌بینی شد

خانه اخبار ورزشی یزد ۳۰ میلیارد ریال برای بهسازی مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد یزد پیش‌بینی شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
نظرات:0

یزد- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: برای مرمت و بهسازی مجموعه شهید پاکنژد ۳۰ میلیارد ریال بودجه پیش‌بینی شد که تحقق آن در رفع برخی از مشکلات موثر است .

به گزارش ایرنا، مسعود شریعتی یکشنبه شب در نشست با اعضای هیات فوتبال یزد با بیان اینکه مرمت و بازسازی این محل به دلیل موقعیت و اهمیت جزو برنامه‌های اصلی است ادامه داد: برای توسعه ورزش به زیرساخت‌های مناسب نیاز است که طی سال‌های اخیر به رغم مشکلات اقتصادی در شهر و روستاها با همکاری خیران و پیگیری مسئولان کارهای بزرگی صورت گرفته است .

این مسئول اظهار کرد: در سال‌های اخیر ۸۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در وسعت ۳۶ هزار مترمربع در بخش‌های مختلف تکمیل و مورد استفاده مردم و جوانان استان قرار گرفته است .

به گفته شریعتی، ساخت ۸۰ زمین ورزشی شامل چمن طبیعی به خصوص مصنوعی با پیگیری و همکاری مسئولان در تمامی مناطق جزو اقدامات قابل توجه است که این روند ادامه دارد.

وی به فعالیت حدود ۶۰۰ باشگاه ورزشی در استان اشاره کرد که حدود ۴۰۰ مورد آن در شهرستان یزد وجود دارد و از این تعداد حدود ۱۰۰ باشگاه در رشته فوتبال فعالیت دارد.

این مسئول به اهمیت گسترش فوتبال در یزد با همکاری باشگاه‌ها و جلب همراهی سایر مجموعه‌ها و خیران اشاره کرد که تحقق آن موجب توسعه و تقویت این رشته در استان می‌شود.

شریعتی با اشاره به صنعتی بودن یزد به اهمیت ایجاد زمینه و پیگیری لازم برای حضور فعال آنها در ورزش و عمل به مسئولیت اجتماعی پرداخت که باید مطالبه‌گری صورت گیرد.

در این نشست سید احمد هاشمی معاون توسعه اداره‌کل ورزش و جوانان، رضا نارگانی مدیر اداره ورزش و جوانان و صادق شاکری رییس هیات فوتبال شهرستان یزد به اهمیت فعالیت‌های لازم برای ارتقای این رشته تاکید کردند.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید