درخشش بانوان دونده چادرملوی اردکان در مسابقات بین‌المللی ترکیه

خانه اخبار ورزشی یزد درخشش بانوان دونده چادرملوی اردکان در مسابقات بین‌المللی ترکیه
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
نظرات:0

ایسنا/یزد بانوی دونده‌ی سرعت تیم چادرملو اردکان یزد با ثبت بهترین رکورد سال ۲۰۲۲ در ماده ۶۰ متر مسابقات بین المللی ترکیه، مدال طلای رقابتها را به گردن آویخت.

مسابقات بین‌المللی دو و میدانی ۲۰۲۲ داخل سالن کشور ترکیه با برگزاری رقابت‌های ماده ۶۰ متر، ماده پرش با نیزه و ماده پرش طول به میزبانی سالن ورزشی سینان اردم استانبول آغاز شد.

هر سه بازیکن تیم دو و میدانی «چادرملو اردکان» که در ماده ۶۰ متر حضور داشتند؛ موفق به صعود به مرحله فینال این ماده شدند و با کسب نتایج درخشان، نماینده کشورمان حائز مقام قهرمانی ماده ۶۰ متر مسابقات شد.

«فرزانه فصیحی» دو و میدانی‌کار برجسته ایران و دونده سرعت تیم «چادرملو اردکان» با ثبت زمان ۷:۳۳ ثانیه در فینال ماده ۶۰ متر این مسابقات، بهترین رکورد سال ۲۰۲۲ در این ماده را از آنِ خود کرد.

وی با کسب این مدت زمان، مدال طلا را در بین ۷۳ ورزشکار شرکت‌کننده در ماده ۶۰ متر بر گردن آویخت.

«فائزه آشورپور» دیگر عضو تیم «چادرملو اردکان» پس از درخشش در مرحله مقدماتی، طی رقابتی نزدیک در فینال با دوندگانی از لبنان و کشور میزبان، با ثبت زمان ۷:۵۸ ثانیه و تنها دو صدم ثانیه اختلاف با نفر سوم، جایگاه پنجم این ماده را کسب کرد. آشورپور با ثبت این زمان، رکود شخصی خود را در این ماده ارتقاء داد.

«ساناز امیری‌پور» دونده ۱۹ ساله و خوش‌آتیه، دیگر نماینده کشورمان در ماده ۶۰ متر نیز با قرارگیری در میان هشت ورزشکار برتر دور مقدماتی این ماده، پا به فینال رقابت‌ها گذاشت و در این مرحله با ثبت زمان ۷:۵۸ ثانیه در جایگاه هشتم قرار گرفت.

همچنین «سیمرا کردعلی» ورزشکار ماده پرش با نیزه تیم چادرملو نیز با ثبت پرشی به ارتفاع ۳.۴۰ متر در جایگاه پنجم این ماده قرار گرفت و از کسب مدال بازماند.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید