راهنمای خرید روشویی کابینتی ( 0 تا 100) + نکات کلیدی و ارزشمند

خانه اخبار سیاسی یزد راهنمای خرید روشویی کابینتی ( 0 تا 100) + نکات کلیدی و...
زمان مطالعه: 5 دقیقه
نظرات:0

چکیده : در این مقاله راهنمای خرید کابینت روشویی به صورت کامل و اختصاصی توضیح داده شده و حتما حتما به نکات پایانی نگاه ویژه داشته باشید

راهنمای خرید روشویی کابینتی

در این مقاله قرار است راهنمای خرید کابینت روشویی را به درستی آموزش دهیم چرا که روشویی کابینتی یکی از مهم‌ترین اجزای هر خانه تبدیل شده و می‌تواند زیبایی خاصی به خانه ببخشد پس پیشنهاد می‌شود اگر قصد خرید کابینت روشویی رو دارید قبل از آن پیشنهاد می‌شود حتماً این مقاله را تا آخر مطالعه کنید چرا که بسیار نکات کلیدی و مفیدی گفته شده است و به شما کمک می‌کند تا خرید عالی داشته باشید .

  مواردی که در این مقاله گفته می‌شود اول از اینکه ابعاد روشویی  نقش کلیدی دارد و کامل درباره آن توضیح می‌دهیم و شما قبل از خرید باید ابعاد سرویس بهداشتی خود را بدانید و نکته دیگری که در این مقاله پوشش داده می‌شود ‌های کابینت روشویی  می‌باشد کابینتی‌ دارای مدل‌های بسیار متفاوتی هستند و به همین دلیل می‌گوییم که راهنمای خرید روشویی کابینتی  خیلی مهم است و در این مقاله قصد داریم بهترین‌های آنها و هر کدام را به صورت مختصر توضیح بدهیم و خودتان تصمیم گیرنده باشید چه کابینت روشویی  مناسب منزلتان می‌باشد .

اگر قصد خرید کابینت روشویی را دارید پیشنهاد می شود حتما سری به فروشگاه گانز بزنید چرا که این مجموعه با داشتن 20 سال سابقه در این حوزه یکی از بهترین ها می باشد .

قبل خرید کابینت روشویی باید چه مواردی بدونیم ؟

در ادامه راهنمای خرید کابینت روشویی برمی‌گردد به این موضوع که سبک دکوراسیون منزل شما به چه صورت می‌باشد و همینطور قبل از خرید کابینت شما باید فضایی که می‌خواهید کابینت شوی خود را قرار دهید مشخص کنید و حتماً حتماً اندازه‌گیری کنید .

سبک دکوراسیون منزل را در نظر بگیرید 

یکی از مهمترین فاکتورها برای خرید روشویی در نظر گرفتن سبک دکوراسیون منزلتان همینطور دکوراسیون سرویس بهداشتیتان می‌باشد هماهنگ کردن فضای سرویس بهداشتیتان با کابینت روشویی می‌تواند زیبایی بسیار زیادی در دستشویی شما ایجاد کند پس قبل از خرید یک نگاهی به فضای خانه زنگ‌های مبلمان رنگ دیوار و…  و همینطور اجزای سرویس بهداشتیتان را در نظر بگیرید و همینطور رنگ‌هایی که خیلی تو چشم هست را شناسایی کنید و بعد سراغ  کابین دوشویی بروید.

  به هر حال با توجه به اینکه کابینت روشویی  در ایران بسیار متنوع است و شما می‌توانید محصول دلخواه خودتان را در این بازار بزرگ پیدا کنید پس هیچ نگرانی از این موضوع نداشته باشید و با خیالی آسوده به سراغ خرید کابینت روشویی  بروید و این مرحله را به راحتی پشت سر بزنید .

قبل از خرید کابینت روشویی ابعاد کابینت روشویی را در نظر بگیرید 

یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهای راهنمای خرید یوشویی کابینتی ابعاد سرویس بهداشتی می‌باشد.

بله درست  فهمیدید  متاسفانه اکثر افراد دنبال خریدکابینت روشویی قصد شان  ابعاد بزرگ هستند ولی  قبل از خرید یک نکته بسیار کلیدی را در نظر نمی‌گیرند این نکته اینکه شما باید قبل از خرید مکان قرارگیری کابینت روشویی  رو در سرویس بهداشتی مشخص کنید و قبل‌تر از آن باید آن فضا را اندازه‌گیری کنید و با توجه به فضایی که در اختیار دارید کابینت روشوی مد نظرتان را خریداری کنید .

نکته دیگری که باید رعایت کرد پیشنهاد می‌شود ابعاد کوچک‌تری نسبت به فضایی که در اختیار دارید کابینت خود را خریداری کنید به این دلیل که فضای رفت و آمد خانواده را راحت کنید و همینطور حتماً حتماً درب سرویس بهداشتی موقع باز و بسته شدن موانعی نداشته باشد .

انتخاب مدل کابینت روشویی 

انتخاب مدل کابینت روشویی 

موقعی که تصمیم به خرید کابینه و وارد این بازار می‌شوید اول کار بسیار گیج می‌شوید که چه کابینتی برای شما مناسب است در ادامه قصد کنیم پیشنهاد می‌شود تمام مدل‌ها را با دقت بخوانید و بعد تصمیم به خرید بگیرید به دلیل اینکه هر مدل از کابینت‌ها دارای مزایا و معایب خودشان هستند .

کابینت روشویی پایه دار ( زمینی) 

این مدل کابینت‌ روشویی  معمولا با ابعادهای بزرگتری تولید می‌شود و شما اگر فضای کافی آیا فضای بزرگی در سرویس بهداشتی خود دارید کابینت شوی‌های پایه‌دار گزینه‌های بسیار مناسبی می‌باشد اما یک نکته را در نظر بگیرید این نوع کابینت‌ها معمولاً در سبک‌های سلطنتی به خط تولید می‌رسند و و اگر از این سبک‌ها دوست دارید و با دکوراسیون منزلتان همخوانی دارد گزینه بسیار مناسبی می‌باشد .

کابینت روشویی دیواری 

یکی از مناسب‌ترین کابینت روشویی ها مدل دیواری می‌باشد چرا که این نوع کابینت‌ها به دلیل نداشتن پایه جزو : کابینت‌ های مدرن به حساب می‌شود و همینطور یک فضای عالی در زیر کابینت ایجاد می‌شود شما می‌توانی از این فضا بهترین استفاده رو داشته باشید به طور مثال می‌توانید سطل آشغال و یا دمپایی برای سرویس بهداشتیتان قرار دهید .

این نوع کابینت‌ها معمولاً در ابعاد کوچکتری تولید می‌شود به طور معمول در سگ‌های مدرن و امروزی هستند.

جنس های کابینت روشویی 

جنس های کابینت روشویی 

به طور کلی کابینت روشویی ها  از جنس پی‌وی‌سی تولید می‌شود ولی عمدتاً دیده می‌شود که کابینت‌ها از جنس‌های سنگی هم تولید شود و یا چوبی هم امکان تولید هم وجود دارد و در ادامه قصد داریم مزایا و معایب هر کدوم را توضیح بدهیم و تصمیم گیرنده شما باشید .

روشویی کابینتی pvc 

همانطور که در قسمت قبلی خدمتتان گفتم کابینت روشویی های پی‌وی‌سی روشویی کابینتی می‌باشد و جنس پی‌ وی‌ سی یکی از بهترین متریال‌ها هنگام ساخت کابینت روشویی می‌باشد به این دلیل که این متریال خیلی مقاومت  خوبی نسبت به رطوبت دارد به دلیل اینکه فضای سرویس بهداشتی بسیار رطوبت دارد یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد پس اگر قصد خرید کابینت  روشویی رو دارید یکی از بهترین گزینه‌ها کابینت روشوی پی‌وی‌سی  می‌باشد .

اگر از روشویی کابینتی pvc خوشتان آمد و قصد دیدن مدل های بیشتر دارید حتما روی لینک کلیک کنید چرا محصولات بیشتری قرار داده شده

روشویی کابینتی سنگی

روشویی کابینتی  سنگی را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که  که بودجه  مناسبی برای خرید کابینت روشویی داشته باشند این مدل‌ها به خاطر استفاده شده از سنگ‌های بسیار مناسب و طبیعی قیمت نهایی این محصول بالاتر از بقیه مدل‌هایروشویی می باشد اما این نوع روشی‌ها ظاهر بسیار زیبا  خاصی  و زیبایی دارد این نوع کابینت‌ها در برابر خط و خش و همینطور رطوبت بسیار مقاوم است پس از این لحاظ هم نگران نباشید و همینطور عمدتاً عمده بسیار مفیدی دارند .

ارتفاع روشویی قبل ازخرید 

ارتفاع روشویی یکی دیگر از این نکات مهم می‌باشد که  برای راحتی خانواده باید آن را در نظر گرفت مخصوصاً کودکان که قد کوتاه‌تری دارند باید روشویی انتخاب شود.

 برای استفاده از کودکان هم راحت باشد به طور عمده روشویی کابینتی‌ها باید ۹۰ سانتی‌متر ارتفاع داشته باشد و اگر می‌خواهید روشویی اضافه‌ ای برای اتاق‌های دیگر داشته باشید می‌توانید به ۸۱ تا ۸۶ سانتی‌متر هم فکر کنید این سایز عالی می‌باشد برای کودکان که بتوانند به راحتی از روشویی  استفاده کنند.

اما اگر قصد خرید روشویی برای کودکان خود دارید  پیشنهاد می‌شود از ابعادی حدود ۷۶ سانتی‌متر در نظر بگیرید این ابعاد هم می‌تواند بزرگسالان استفاده کند هم می‌تواند کودکان استفاده کند .

نکات پایانی برای خرید روشویی 

به طور کلی راهنمایی خرید روشویی کابینتی به نکات بسیار زیادی وابسته است اما پیشنهاد می‌شود می‌خواهید خرید آسوده و همینطور مفیدی داشته باشید برای خرید روشویی کابینتی حتماً حتماً از فروشگاه گلنز هم کمک بگیرید چرا که این فروشگاه با داشتن سابقه عالی در این حوزه می‌تواند به شما کمک بکند برای خرید روشویی کابینتی  

09376804241

09376804241



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید