درخواست عدم نصب بنر و پارچه تبریک در سطح شهر از سوی شهردار جدید یزد

درخواست عدم نصب بنر و پارچه تبریک از سوی شهردار جدید یزد
خانه اخبار اجتماعی یزد درخواست عدم نصب بنر و پارچه تبریک در سطح شهر از سوی...
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
نظرات:0

به گزارش یزدنیوز روز گذشته وزارت کشور با چهارمین گزینه شورای شهر یزد که جمال الدین عزیزی بندر آبادی بود موافقت کرد و حکم فعالیت رسمی وی را صادر کرد تا در نهایت پس از هشت ماه یزد دارای شهردار شود. وی اولین درخواست خود را درخواست عدم نصب بنر و پارچه تبریک در سطح شهر عنوان کرد.

درخواست عدم نصب بنر و پارچه تبریک از سوی شهردار جدید یزد

شهردار جدید یزد نخستین درخواستش را درخواست عدم نصب بنر و پارچه تبریک در سطح شهر عنوان کرد و اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی، ادارات، شهرداری‌ها، شرکت‌ها و شوراها از نصب بنر و پارچه تبریک و چاپ آگهی در رسانه‌های مکتوب خودداری کنند.

عزیزی با تاکید بر اینکه نظرات و پیشنهادات را با جان و دل پذیرا هستم خاطرنشان کرد: در راستای رفع موانع و تنگناهای موجود و دستیابی به توسعه پایدار شهر تمامی نظرات و پیشنهادات را دریافت خواهم کرد و امیدواریم بتوانم به شکلی فعالیت کنم که مردم دارالعباده یزد از آن راضی و خشنود باشند.

وی خاطرنشان کرد: ابراز لطف و پیام‌های محبت آمیز مدیران، مسئولان، آشنایان و دوستان سبب دلگرمی می‌شود و از همه این عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم اما انتظار دارم به جهت صرفه جویی و پرهیز از هرگونه هزینه‌های غیر ضرور و اتلاف منابع، از نصب و درج هرگونه پیام تبریک به صورت بنر تبلیغاتی یا آگهی اجتناب شود.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید