تور کیش را از کجا رزرو کنیم؟

خانه اخبار سیاسی یزد تور کیش را از کجا رزرو کنیم؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
نظرات:0

تور کیش را از کجا رزرو کنیم؟

یزدی هستید و با قیمتی به‌صرفه می‌خواهید به کیش سفر کنید؟ اتلاف وقت را دوست ندارید و برای تعطیلات پیش‌رو و عید نوروز تصمیم دارید با بهترین قیمت‌ها به مسافرت بروید؟ به‌جای آژانس‌های گردشگری، با تورگردان‌ها یا مجری‌های مستقیم تور کیش از یزد به سفر بروید؛ نه‌تنها ضرر نمی‌کنید، بلکه کمترین هزینه‌ ممکن را می‌پردازید.

در بخش زیر، توضیحاتی کمک‌کننده برای آشنایی عمیق با «مجری‌های مستقیم تور کیش» دست‌گیرتان می‌شود و برای سفرهای نوروزی و تابستان در سال جدید، به کارتان خواهد آمد!

حالا چرا با مجری مستقیم تور کیش از یزد سفر کنیم؟

وقتی که با مجری مستقیم تور کیش از یزد سفر می‌کنید، فقط با همین شرکت توریستی در ارتباط هستید و پای هیچ واسطه‌ای در میان نیست.

  • هزینه کمتر، خدمات‌دهی کامل و قابلیت شخصی‌سازی‌شدن بسته‌های سفر طبق آنچه که مدنظر دارید، از مزیت‎های سفر با مجری مستقیم تور کیش از یزد است.

سایت تورگردان، تمامی بسته‌های لازم برای سفر به کیش با تور از مبدا شهر یزد را فراهم کرده است. حتی می‌توانید بلیط تفریحات کیش را قبل از اینکه به جزیره برسید، در دستتان داشته باشید.

حالا چرا سفر با مجری مستقیم تور کیش از یزد سفر کنیم؟

تعداد روزهای اقامت، تاریخ رفت‌وبرگشت با پرواز، نوع اقامتگاه و اتاق به انتخاب خودتان است. کافی است برای رزرو بسته‌های سفر شخصی‌سازی‌شده با شماره پشتیبانی 02147627800 تماس بگیرید و با مشخص کردن رنج قیمتی مدنظرتان، بسته‌های سفر متنوعی را دریافت کنید.

دریافت مشاوره تمام‌وقت از کارشناسان معتبر و با سابقه فعالیت بالا، مهم‌ترین دلیل دیگری است که به مجری مستقیم تور کیش اعتماد کنید.

تا وقتی دفتر خدمات مسافرتی در دسترس‌مان است، چرا مجری مستقیم را انتخاب کنیم؟

  • از عمده تفاوت‌های میان دفاتر خدمات مسافرتی و مجری‌های مستقیم تور کیش، در هزینه نهایی و زمان صرف‌شده شما برای رزرو است.
  • مجری‌های مستقیم تور کیش مثل تورگردان، اجزا و عناصر لازم برای مسافرت را به‌صورت عمده خریداری و تهیه می‌کنند. در نهایت مجریان، بسته سفر را از نظر قیمت، کیفیت و امنیت برای مشتریان آماده و ارائه می‌کنند.
  • خدمات مجریان مستقیم تورهای کیش به مسافرهای تمامی نقاط ایران ارائه می‌شود و محدودیتی ندارد.
  • باتوجه‌به قیمت خوب و اتلاف زمان کم برای خرید تور کیش از یزد و سایر مبداها، انتخاب مجری مستقیم برای مسافت در ایام نوروز و حتی در تابستان، به‌صرفه‌تر است.

تورگردانان یا مجری‌های مستقیم تور کیش از یزد، تمامی بسته‌های سفر را با قیمتی کمتر از دفاتر گردشگری برای متقاضیان سفر فراهم می‌کنند. سایت تورگردان به آدرس اینترنتی tourgardan.com یکی‌از مجری‌های مستقیم تور کیش از یزد و کلان‌شهرهای کشورمان است که پکیج‌های متنوعی برای هر فصل ارائه می‌دهد.

به‌طورمعمول و در شرایط فعلی، دفترهای خدمات مسافرتی، همان بسته‌های سفر مجریان مستقیم تور کیش از یزد را به متقاضیان سفر ارائه کرده و برای دریافت سود، درصد معینی را روی کل هزینه‌های نهایی اعمال می‌کنند. علاوه‌براین، دفترهای خدماتی فقط در همان شهر می‌توانند خدمات را در اختیار مسافرها قرار بدهند.

قیمت تور کیش از مجری مستقیم تورهای داخلی تا چه حد ارزان است؟

ارزانی تور کیش از یزد با مجری مستقیم تورهای داخلی، کاملا واقعی است؛ چون روند قیمت‌گذاری آن‌ها به‌گونه‌ای است که مقدار مناسبی از فروش حاصل شود و بسته‌های سفر را با درصد موفقیت بالایی به فروش برسانند. درواقع، مجری‌های مستقیم با برقراری شرایطی سودده برای خودشان و مسافران، فروش گسترده‌ای را رقم می‌زنند.

کیفیت اتاق‌های ارائه‌شده در تورهای کیش توسط مجریان مستقیم، بالاست

قیمتی که تورگردانها یا مجری‎های مستقیم ارائه می‌دهند، از نوع رقابتی است. این رقابت‌ها، شدید است و به‌نوبه خود می‌تواند تفاوت‌های زیادی را در میزان درخواست مسافرها رقم بزند. برای مثال، تعدادی‌از آن‌ها تخفیف‌ها را در بعضی‌از تاریخ‌های کم‌مسافر تا 50 درصد هم کاهش می‌دهند تا همواره شرایط مسافرت و خرید تور مسافرتی کیش برای گردشگران برقرار باشد.

خدمات تورهای نوروزی به کیش، شامل چه چیزهایی است؟

برای اینکه در ایام نوروز تصمیم بگیرید با مجری مستقیم تور کیش سفر کنید یا به سراغ واسطه‌ها بروید، حتما نیاز است که خدمات ارائه‌شده را بررسی کنید. به‌طور معمول، خدماتی که توسط مجریان مستقیم ارائه می‌شود، شامل بلیط پرواز و هتل است.

بسیاری‌از مجریان، بلیط‌های تفریحی کیش را هم به انتخاب مسافرها به بسته سفر اضافه می‌کنند. مواردی مثل بلیط کنسرت جزیره کیش در بسیاری‌از مجموعه‌ها اصلا تعریف نشده و آژانس‌های مسافرتی، تنها به‌دلیل جذب مسافران بیشتر، این بلیط‌ها را از مرجع اصلی آن‌ها خریداری کرده و به متقاضیان ارائه می‌کنند.

خدمات تورهای نوروزی به کیش، شامل چه چیزهایی است؟

لیست تمامی خدمات تورهای کیش برای هتل‌های استاندارد توسط مجریان کیش شامل موارد زیر است:

  1. بلیط پرواز رفت‌وبرگشت با ایرلاین‌های ویژه کیش
  2. اقامت در اتاق‌ها‌ی دوتخته، سه‌تخته یا سوئیت‌ها با چشم‌انداز دریا، باغ یا محوطه هتل
  3. صبحانه رایگان در بوفه یا رستوران هتل
  4. ناهار رایگان برای برخی‌از هتل‌ها مثل ترنج، پارمیس، ارم، گراند و لوتوس
  5. بیمه سفر (انتخابی و اختیاری)
  6. مشاوره ویژه سفر به کیش، قبل از شروع سفر و بعد از آن
  7. ترانسفر فرودگاهی
  8. بلیط تفریحات آبی کیش (به انتخاب مسافر)

قیمت تور کیش برای عید نورورز 1403، تحت تاثیر این 8 مورد است. البته که مشاوره‌های سایت تورگردان برای هر مسافری، در عین تخصصی بودنش رایگان است.

این را هم درنظرداشته‎باشید که تورهای کیش در ابتدای هر سال، با قیمتی بیشتر نسبت‌به سال گذشته ارائه می‌شود. دلیل آن هم رسیدن ایام تعطیلی رسمی بوده که تقاضا برای مسافرت‌ به جنوب، بیشتر از هر فصل دیگری است.

نیاز به مشاوره دارید؟ با تورگردان تماس بگیرید!

نیمه دوم بهمن، بهترین زمان برای رزرو ارزان تور به کیش توسط مجریان تورهای مسافرتی است. بعد از تماس‌با شماره 02147627800 می‌توانید تور شخصی‌سازی‌شده خودتان را با قیمتی مناسب‌تر از ابتدای سال، رزرو کنید. کارشناسان سایت تورگردان، 24 ساعته درکنار شما هستند تا بتوانید سفری به‌صرفه و درعین‌حال، خوب و شیرین را تجربه کنید.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید