برگزاری نمایشگاه هفته ازدواج در یزد

برگزاری نمایشگاه هفته ازدواج در یزد
خانه اخبار روز استان یزد برگزاری نمایشگاه هفته ازدواج در یزد
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

برگزاری نمایشگاه هفته ازدواج در یزد

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری نمایشگاه هفته ازدواج در یزد با عنوان با عنوان «ازدواج موفق، خانواده شاد» خبر داد.

برگزاری نمایشگاه هفته ازدواج در یزد

به گزارش یزد نیوز، مسعود شریعتی ظهر امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد اظهار داشت: در راستای افزایش توجه خانواده‌ها به ضرورت ازدواج به هنگام جوانان، نمایشگاه هفته ازدواج در یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با عنوان «ازدواج موفق، خانواده شاد» برگزار می‌شود ادامه داد: در بخش روانشناختی، چهار غرفه بازی درمانی، تفسیر نقاشی، مشاوره و آزمون‌های روانشناختی برگزار می‌شود که در هر حوزه فعالیت‌های تخصصی اجرا می‌شود.

سنجش مشکلات کودکان از طریق بازی

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: سنجش مشکلات کودکان از طریق بازی، انجام تفسیر نقاشی کودک و نوجوان، مشاوره قبل، حین، بعد از ازدواج و مشاوره‌های تحصیلی به همراه تست‌های قبل از ازدواج از جمله فعالیت‌هایی است که برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

شریعتی خاطرنشان کرد: در بخش سلامت؛ حوزه سلامت خانواده را در بخش راهنمایی ژنتیک، باروری، تغذیه و فشار خون در نظر گرفتیم که خانواده‌ها می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: آسیب‌های اجتماعی یکی دیگر از بخش‌هایی است که با سه عنوان اعتیاد، فضای مجازی و طلاق را مورد توجه قرار داده‌ایم و در بخش کتاب هم با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی، اقدام به برپایی پاتوق کتاب می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد افزود: کارگاه‌های آموزشی تخصصی با عنوان‌های مهارت‌های زندگی، مهارت‌های قبل از ازدواج و فبک (آموزش‌های مهارت‌های فلسفه برای کودک با محور خانواده) در نظر گرفته شده است.

شریعتی افزود: نمایشگاه عکس آب و تراب، چهل آیه زندگی و عکس خانواده به همراه نمایش عقدنامه‌های قدیمی استان یزد با همکاری مرکز کتابخانه ملی و اسناد استان یزد هم برنامه‌های جنبی بود که در این حوزه در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: معرفی باورهای غلط ازدواج، دیوارنویسی در خصوص جملات مثبت و سازنده در حوزه ازدواج و خانواده و همچنین غرفه بازی کودک هم از جمله برنامه‌هایی است که در حاشیه این نشست برگزار می‌شود.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید