هزینه کاشت مو در سال 1401 چقدر است ؟

خانه اخبار روز استان یزد هزینه کاشت مو در سال 1401 چقدر است ؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
نظرات:0

خواندن این مقاله برای تمامی افرادی که می خواهند از هزینه و قیمت کاشت مو در سال 1401 مطلع شوند و یا می خواهند از روش های مختلف پرداخت هزینه کاشت مو و همچنین ویژگی های بسیار مهم بهترین دکتر کاشت مو در تهران مطلع شوند بسیار مناسب است و از این طریق می توانند به بسیاری از سوالات در مورد هزینه و پزشک کاشت مو پاسخ دهند.

عوامل موثر بر هزینه کاشت مو

  • محلی که می خواهید کاشت را برای آن انجام دهید، به عنوان مثال: کاشت مو برای سر، ابرو، ریش و یا سبیل
  • نوع روش کاشت مورد استفاده و تعیین شده برای فرد: استفاده از روش sut از آنجایی که یکی از جدیدترین روش های کاشت مو می باشد و تمامی معایب روش های دیگر را پوشش می دهد و مزایای زیادی دارد هزینه انجام آن نسبت به روش های دیگر بیشتر خواهد بود.
  • وسعت ناحیه ای که می خواهید برای آن کاشت مو انجام دهید: هر چه ناحیه مورد نظر بزرگتر باشد، نیاز به کاشت موی بیشتری خواهد بود و بنابراین این موضوع بر زمان لازم برای کاشت مو و میزان هزینه های لازم برای کاشت تاثیر می گذارد.
  • تراکم موی مورد نظر شخص: اگر فرد مورد نظر بخواهد تراکم موهای کاشته شده در ناحیه مورد نظر بیشتر باشد و موهای پرپشتی در ناحیه مورد نظر داشته باشد، باید گرافت های بیشتری برداشته و پیوند زده شود، از این رو قیمت کاشت مو در سال 1401 این موضوع متغیر است
  • میزان تخصص و صلاحیت پزشک مربوطه: در این راستا توصیه می کنیم برای کاشت مو با پزشکان مجرب و واجد شرایط مشورت کنید، زیرا هر چه پزشک در کاشت صلاحیت و دقت بیشتری داشته باشد، نتیجه رضایت بخشی و موفقیت آمیزتر خواهد بود. برای آشنایی با بهترین دکتر کاشت مو در تهران می توانید به سایت تاپتنا مراجعه فرمایید تا با بهترین پزشکان در این زمینه آشنا شوید و بتوانید بهترین پزشک متخصص خود را انتخاب کنید.
  • تعداد افرادی که برای کاشت به پزشک کمک می کنند: برای کاشت مو معمولا دستیارهای پزشکی به آنها کمک می کنند و هر چه پزشک از دستیاران بیشتری استفاده کند، قیمت کاشت مو بیشتر می شود.

معرفی روش های مختلف کاشت مو

پیش نیاز مهم ترین قدم هایی که در زندگی برمی دارید قطعا آگاهی است ، کاشت مو یکی از آن مراحل مهم است. اگر می خواهید بهترین نتایج ممکن را از کاشت مو بگیرید، باید در مورد تکنیک های کاشت مو بدانید. روش کاشت مو یکی از عوامل اصلی تاثیرگذار بر هزینه کاشت مو می باشد. در ادامه شما را با مهم ترین روش های کاشت مو آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید :

کاشت مو به روش FUE : استخراج واحد فولیکولی یا FUE یکی از بهترین و جدیدترین روش های کاشت مو است. . این روش دارای تاییدیه های بین المللی از FDA و متخصصان پوست ایالات متحده است. به همین دلیل به عنوان یکی از راحت ترین روش های کاشت مو معرفی شده است. در این روش فقط امکان برداشت فولیکول های تکی وجود دارد که عمدتاً برای افرادی که دچار ریزش موی شدید شده اند و بانک موی بسیار پایینی دارند توصیه می شود.

کاشت مو به روش Super FUE : اساس این روش دقیقا مشابه روش FUE است اما با این تفاوت که تمامی مراحل با استفاده از دستگاه های هوشمند و به روز انجام می شود. همچنین به طور کلی استفاده از ابزار های هوشمند و همچنین دستگاه های درجه یک بسیاری از خطاهای موجود و مشکلات را برطرف مرده و عمل زیبایی کاشت مو را به بهترین نحو و روش ممکن انجام می دهد . همچنین جالب است بدانید که یکی از پرطرفدار ترین روش های کاشت مو ، کاشت مو به روش Super FUE می باشد . اما تنها استفاده از تجهیزات به روز نمی تواند تضمین خوبی برای کیفیت بالای عملیات باشد، زیرا کار با این دستگاه ها نیازمند سال ها تجربه، تخصص و مهارت است.

کاشت مو به روش میکروگرافت : یکی از مهمترین مزایای کاشت مو به روش میکروگرافت، درصد کم خطای انسانی در برداشت فولیکول های مو است. در این روش اعمال جراحی با سرعت نسبتا خوبی انجام می شود و هیچ بریدگی یا زخمی ایجاد نمی شود. این روش کاشت مو بسیار دقیق است. در کاشت مو به روش میکروگرافت می توان تارهای مو را بدون آسیب به بافت پوست برداشت.

کاشت مو به روش Micro FIT : این روش بر اساس روش FIT است اما با این تفاوت که در کاشت مو به روش Micro FIT از دستگاه های بسیار دقیقی استفاده می کنند. در این تکنیک فولیکول های مو به صورت جداگانه و جدا از یکدیگر برداشته می شوند. مراحل این روش به شرح زیر است :

  • برداشت فولیکول ها،
  • آماده سازی و تقویت فولیکول ها برای پیوند در نواحی مورد نظر.

تنها تفاوت این روش با روش قبلی در ابزارهای مورد استفاده است. در کاشت مو به این روش از ایمپلنت های مینیاتوری استفاده می شود.

کلام آخر

برای بسیاری از افراد، هزینه کاشت ابرو مهم است و عاملی تعیین کننده در تصمیم گیری برای انجام یا عدم کاشت مو است. خوشبختانه هیچ تفاوتی در هزینه های کاشت مو بین زن و مرد وجود ندارد. میزان طاسی و روش کاشت تنها عوامل تعیین کننده هزینه کاشت مو هستند. معمولا میزان طاسی در خانم ها کمتر است به همین دلیل خانم ها هزینه کمتری برای کاشت موی خود می پردازند. یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در کاشت ابرو ، بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران است ، در این رابطه  بهتر است با بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران که در سایت تاپتنا به شما معرفی کرده ایم مشورت کنید. در صورتی که خود و اطرافیان شما کاشت ابرو را انجام داده اید ،تجربه خود را در کامنت ها با ما در میان بگذارید و بگویید که کدام یک از روش های کاشت ابرو برای شما موثر تر بوده است .

به نظر شما چرا هزینه کاشت مو در ایران نسبت به بسیاری از کشورها ارزانتر است؟



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید