آرامش و امنیت امروز استان یزد مطلوب است

آرامش و امنیت امروز استان یزد مطلوب است
خانه اخبار اجتماعی یزد آرامش و امنیت امروز استان یزد مطلوب است
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

آرامش و امنیت امروز استان یزد مطلوب است

استاندار یزد با بیان اینکه هیچ تصمیمی خارج از نظر جمعی در شورای تامین استان یزد گرفته نشده است گفت: یزد الگوی کشور در اعتماد به مدیران جوان باشد.

 آرامش و امنیت امروز استان یزد مطلوب است

به گزارش یزد نیوز، محمدعلی طالبی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان‌های کل پیشین و جدید استان یزد با اشاره به اینکه آرامش و امنیت امروز استان یزد مطلوب است اظهار داشت: این امنیت و آرامش مرهون همکاری و تلاش همه جانبه در بخش‌های مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: در طول شش سال گذشته در شورای تامین حتی یک مورد استاندار از حق قانونی خودش برای تصمیم‌گیری بر خلاف نظر دیگر اعضا استفاده نکرد و اصل بر همفکری، تعامل و رای مشورتی همه اعضا گذاشته شده است.

استاندار یزد افزود: حتی در مواردی که اجماع نظر وجود نداشت، به جای اینکه استاندار اقدام به تصمیم‌گیری کند، موضوع برای جلسه بعد گذاشته شد و در جلسه بعدی به نتیجه‌گیری در این زمینه رسیدیم.

طالبی با بیان اینکه این موضوع در کل کشور کم نظیر است ادامه داد: بومی بودن، اشراف به مسائل استان، اشراف به مسائل قضائی به دلیل سابقه کاری که داشتند و همچنین جوان بودن از جمله ویژگی‌هایی است که در انتخاب دادستان جدید یزد وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان جوان ترین استاندار کشور، از اینکه دادستان یزد و همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد به عنوان جوان ترین دادستان و فرمانده سپاه در کل کشور هستند بسیار خوشحال هستم و این موضوع نشان دهنده ظرفیت بالا و همچنین اعتماد به جوانان در استان یزد است.

استاندار یزد افزود: امیدوارم استان یزد نمونه‌ای برای تمام کشور در اعتماد به جوانان برای برقراری امنیت و پایداری و همچنین آرامش بالا باشیم و بتوانیم بیش از پیش به ظرفیت جوانان اعتماد نماییم.

طالبی با تاکید بر اینکه انتظارات را ما از دادستان بالا نبریم گفت: مواقعی هست که دوست داریم به کوچکترین موضوعاتی ورود پیدا کند و باید به گونه‌ای عمل کنیم که این انتظارات به فرار از مسئولیت برخی منجر نشود.

وی افزود: باید مسئولیت‌پذیری را در بین تمام مردم ترویج دهیم و هر کسی در هر کجایی که هست علاوه بر اینکه به مسئولیت‌های خود به درستی واقف است، پاسخگوی مردم و رسانه‌ها باشد.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید