مجوز دانشکده حقوق، علوم سیاسی و تاریخ در دانشگاه یزد

خانه اخبار علمی یزد مجوز دانشکده حقوق، علوم سیاسی و تاریخ در دانشگاه یزد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
نظرات:0

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور طی نامه‌ای از موافقت شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی با ایجاد دانشکده حقوق، علوم سیاسی و تاریخ در دانشگاه یزد خبر داد.

«علی خاکی صدیق» معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این نامه طی اعلام این خبر، تصریح کرده است: شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی کشور در جلسه پایانی خود در سال گذشته با ایجاد دانشکده حقوق، علوم سیاسی و تاریخ در دانشگاه یزد با گروه‌های آموزشی حقوق، علوم سیاسی و تاریخ موافقت قطعی کرد.

دانشگاه یزد با برخورداری از ۱۲ پژوهشکده، ۱۰ نشریه علمی پژوهشی، سه پردیس و دو دانشکده مستقل، ۱۵ دانشکده و شش گروه مستقل، ۵۵ رشته دکتری، ۱۱۵ رشته کارشناسی‌ارشد، ۴۷ رشته کارشناسی، ۴۷۷ نفر عضو هیات علمی و ۳۰۴ نفر کادر اداری و بیش از ۱۴ هزار و ۴۷۰ دانشجو، یکی از بزرگترین دانشگاه‌های جامع کشور است.

استاد دانشگاه یزد عضو هیأت تحریریه مجله علمی دانشگاه داکا شد

اخیراً نیز با توجه به سوابق فعالیت‌های علمی و پژوهشی «محمدرضا کهدویی» استاد دانشکده زبان و ادبیات فارسی دانشگاه یزد در کشور بنگلادش، وی از سوی سردبیر مجله علمی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه داکا به عضویت هیأت تحریریه این مجله علمی پژوهشی انتخاب شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه یزد، «سیف‌الاسلام خان» سردبیر مجله علمی پژوهشی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه داکا بنگلادش این موضوع را طی نامه‌ای به دانشگاه یزد اعلام داشته است.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید