پذیرش دانشجویان به شرط تکمیل واکسیناسیون

خانه اخبار علمی یزد پذیرش دانشجویان به شرط تکمیل واکسیناسیون
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
نظرات:0

سرپرست دانشگاه یزد: پذیرش دانشجویان در دانشگاه و خوابگاه فقط با تزریق سه دوز واکسن امکان پذیر است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، کلانتری در ارتباط زنده با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا دانشگاه‌ها باید از ۱۴ فروردین آموزش حضوری را آغاز کنند و این مساله در استان یزد هم اجرا خواهد شد.


وی افزود: با توجه به اینکه فقط ۵۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال دوز سوم را دریافت کرده و ایمنی کاملی ایجاد نشده است، دانشجویان دوره دکتری از ۱۴ فروردین ماه در دانشگاه‌ها حضور یافته و سایر دانشجویان به تدریج از ۲۷ فروردین ماه به آموزش حضوری می‌پردازند.


سرپرست دانشگاه یزد ادامه داد: دانشجویان ارشد و دانشجویان رشته‌های هنر و معماری و منابع طبیعی و محیط زیست کارشناسی که اغلب درس‌های آنان به صورت عملی است، پذیرفته شده و سایر دانشجویان پس از ماه مبارک رمضان در خوابگاه‌ها پذیرش می‌شوند.


وی شرط استفاده از خوابگاه و حضور در دانشگاه را تزریق سه دوز واکسن عنوان کرد و اظهار داشت: از حضور دانشجویانی که سه دوز واکسن دریافت نکرده اند، جلوگیری می‌شود. دانشجویانی که سه دوز تزریق نکرده اند، می‌توانند ترم را حذف کرده یا در شهر خود مهمان شوند که البته دانشجویان دکتری این اجازه را ندارند.


کلانتری علت تاخیر در بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها را بررسی وضعیت دانشجویان و اطمینان از سلامتی آنان دانست و از دانشجویان خواست هر چه سریعتر برای تزریق دوز سوم واکسن اقدام کنند.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید