آشنایی با ویژگی های فنی گوشی های قدرتمند سامسونگ گلکسی A51

سامسونگ گلکسی A51
سامسونگ گلکسی A51
خانه IT آشنایی با ویژگی های فنی گوشی های قدرتمند سامسونگ گلکسی A51
زمان مطالعه: 4 دقیقه
نظرات:0

آشنایی با گوشی های قدرتمند Samsung Galaxy A51

نسل جدید گوشی های سامسونگ  با ۴ دوربین و سیستمی بسیار قدرتمند ، برای رقابت با بهترین های موجود در دنیای گوشی و موبایل طراحی شده است. در این مطلب با ویژگی های منحصر به فرد و قدرتمند سامسونگ گلکسی آ۵۱ ( Samsung Galaxy A51 )بیشتر آشنا شوید.

ویژگی های گوشی سامسونگ گلکسی A51

با توجه به کیفیت های ارائه شده در این سری از گوشی های سامسونگ، بی شک باید با استقبال بسیار خوبی مواجه شود.در این بخش از یزدنیوز کیفیت ها و ویژگی های Samsung Galaxy A51 مورد بررسی قرار گرفته است.

نمایشگری پر قدرت

نمایشگر Infinity-O A51 تقارن بصری را بهینه می کند. اکنون می توانید بدون داشتن وقفه با نمایشگر ۶.۵ اینچی FHD + با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی FHD + تصاویر را با کیفیت تر ببینید، فیلم تماشا کنید و بهترین بازی ها را انجام دهید.این قابیلت ها از فناوری Super AMOLED استفاده می کنند.

طراحی زیبا و جذابیت رنگ ها

الگوی ریتمیک طراحی A51 در سایه های صاف و ظریف، با رنگ هایی پاستلی از جمله مشکی ،آبی و سفید  طرحی بسیار زیبا و قابل توجه را ایجاد نموده است. با وجود یک صفحه براق و با کیفیت عالی ، لمس لطافت را می توانید در این طراحی احساس کنید.

سامسونگ گلکسی A51
سامسونگ گلکسی A51

Quad Cam برای کیفیت بالای عکاسی

برای داشتن عکس های واضح و شفاف در روز و شب ، یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و وضوح فوق العاده قرار داده شده است. یک دوربین ۱۲۳ درجه ۱۲MP Ultra Wide Kamer بیشتر نمای اطراف را به خود اختصاص می دهد. ماکرو دوربینی ۵MP به روز شده را برای عکس هایی با زوم بالا انتخاب کنید و مطمئن شوید که این موضوع همیشه با جلوه های چندگانه Live Focus دوربین عمق ۵MP متمایز است.

سامسونگ گلکسی A51
سامسونگ گلکسی A51

میدان دید بالا

در این سری از گوشی های سامسونگ و با استفاده از میدان دید وسیع تر دوربین Ultra Wide ، جهان گسترده تری را ضبط کنید. و با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ، تصاویری شفاف داشته باشید.

روی کانون تصویر خود متمرکز شوید

با وجود دیپ کمرا با ۵ مگاپیکسل ،شما امکان آن را ارید که عمق میدان را قبل و بعد از گرفتن عکس تنظیم کنید. دوربین پیشرفته ۵MP با عمق ۵ ، صدای ناخواسته پس زمینه را از تصاویر شما خاموش می کند تا حرفه ای تر به نظر برسد.

سلفی های جذاب

اگر می خواهید سلفی های جذاب داشته باشید، دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی Galaxy A51 عکس هایی با وضوح بالا به شما می دهد. و با تمرکز سلفی برای محو کردن زمینه ، چهره شما ستاره تصوبر خواهد شد.

بسیار قدرتمند

اگر به تلفنی نیاز دارید که دوام داشته باشد ،این گوشی بهترین انتخاب است.. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری (معمولی) * قدرت جریانی ، اشتراک گذاری و بازی را در اختیار شما قرار می دهد.

فضایی بیشتر برای ذخیره

گلکسی A51 دارای پردازش سریع و فضای جادار است ، بنابراین می توانید هم اکنون روی آن متمرکز شوید. یک پردازنده پیشرفته Octa-core و حداکثر ۶ گیگابایت رم عملکردی روان و کارآمد را ارائه می دهد. با حافظه داخلی حداکثر ۱۲۸ گیگابایت بیشتر بارگیری کنید و کمتر حذف کنید. با کارت microSD 512 GB حتی بیشتر اضافه کنید.

سامسونگ گلکسی A51
سامسونگ گلکسی A51

تقویت کننده بازی

به حداکثر رساندن عملکرد با تقویت کننده بازی! تقویت کننده الگوهای استفاده ، با بهینه سازی باتری ، دما و حافظه شما را برای یک بازی هیجان انگیز همراهی می کند.

امنیت

با ساخت سخت افزار و نرم افزار قدرتمند و با کیفیت این گوشی ، سامسونگ ناکس از لحظه روشن بودن گوشی شما محافظت می کند و نیز با ارائه امنیت چند لایه ، از حساس ترین اطلاعات شما در برابر تهدیدات مخرب دفاع می کند.

اثر انگشت

Galaxy A51 دارای احراز هویت بیومتریک با تکنولوژی بالا است. اسکنر اثر انگشت روی صفحه ، اثر انگشت بی نظیر شما را تشخیص می دهد ، بنابراین شما تنها کسی هستید که می توانید در یک حرکت آسان فشار داده و قفل گوشی را باز کنید.

بیکسبی روتین

Galaxy A51 با زندگی و سلامت سازگار است ، چراغ آبی را کاهش می دهد و حالت شب را روشن می کند تا چشمان شما برای رختخواب آماده شود. حتی قفل گوشی شما را قفل نگه می دارد و وقتی در اتومبیل خود قرار می گیرید موسیقی پخش می کند.

بیکسبی ویژن

اطلاعات مورد نیاز خود را با سرعت بالایی با Bixby دریافت کنید. Bixby Vision درست در برنامه دوربین شما ساخته شده است تا زندگی را برای شما کارآمدتر کند. .

تمرکز بالا تر

یک UI به شما کمک می کند تا روی آنچه برای شما مهم است، تمرکز کنید. سخت افزار و نرم افزار با هم کار می کنند ، با محتوا و ویژگی هایی در نوک انگشتان خو می توانید سریعتر به آنها دسترسی پیدا کنید. از یک حالت شب برای یک تجربه راحت در تاریکی استفاده کنید و باز هم تصاویری با کیفیت و وضوح بالا بینید.

 



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید