پروژه سرمایه گذاری Arbistar

خانه IT پروژه سرمایه گذاری Arbistar
زمان مطالعه: 4 دقیقه
نظرات:0

 

وضعیت: در حال پرداخت
واریز سود: اتوماتیک
شروع پروژه: ۳۸۳ روز پیش
مانیتور شده: ۱۶۱ روز
حداقل سرمایه گذاری: ۰٫۱ بیت کوین
حساب های مورد قبول: بیت کوین

 

درباره پروژه آربیستار :

کمپانی اربی استار با دارا بودن تیمی متخصص از برنامه نویسان و تحلیل گران در حوزه تولید ربات های آربیتراژ فعالیت میکند. این کمپانی در شهر تنریف مرکز مجمع الجزایر قناری واقع شده و طبق قوانین تجاری این منطقه ملزم به دریافت مجوز ZEC می باشد.

همانطور که اشاره شد فعالیت اصلی این کمپانی تولید ربات های آربیتراژ اختصاصی است که هر کس می تواند لایسنس این ربات ها را از وب سایت کمپانی خریداری نماید که قیمت آنها از ۱۰۰۰ یورو تا ۱۵۰۰۰ یورو بسته به امکانات و ویژگی های این ربات ها متغیر است.

و اما در کنار فروش ربات های اختصاصی یک ربات آربیتراژ عمومی هم در این پلتفرم وجود دارد که سرمایه گذاران می توانند با حداقل سرمایه ۰٫۱ بیت کوین و حداکثر ۵ بیت کوین در این ربات سرمایه گذاری کرده و از سود حاصله منتفع گردند.

طراحی وب سایت این پروژه بصورتی حرفه ای انجام شده و در کنار آن اپلیکیشن های iOS و Android این پروژه از اپ استور و گوگل پلی قابل دانلود است و امکان استفاده از کلیه ی امکانات پنل کاربری علاوه بر وبسایت از طریق اپلیکیشن های موبایلی این پروژه نیز فراهم می باشد.

پلن سرمایه گذاری ربات عمومی آربیستار :

کلیه ی مبادلات مبتنی بر آربیتراژ بصورت خودکار انجام میگیرد و کاربران فقط امکان مدیریت منابع مالی خود را دارند. به این صورت که می توانند در این پلتفرم سرمایه ای را وارد نموده و از سود حاصله منتفع گردند.

سرمایه گذار می تواند در ازای هر سرمایه ی ورودی روزانه تا ۱٫۵% از سود معاملات انجام شده منتفع گردد. میانگین سودی که من طی مدت فعالیتم در این پروژه مشاهده کردم روزانه ۰٫۶% بوده که سود ماهانه ی ۱۵ تا ۲۰ درصد را حاصل می کند.

این امکان خوبی ست سرمایه گذار می تواند مبلغی را سرمایه گذاری کند و تا زمانی که سرمایه ی ایشان در اختیار ربات عمومی باشد از سود حاصل منتفع گردد. همچنین در صورت تمایل می توانید با گذشت ۶۰ روز از شروع قرارداد پلن خود را کنسل کرده و اقدام به برداشت اصل مبلغ سرمایه گذاری نمایید.

پروسه برداشت از آربیستار :

در پنل کاربری بخشی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید سود هر هفته به والت تان واریز شود و یا اینکه ری اینوست شود و به سرمایه ی فعال شما اضافه گردد. در صورتیکه انتخاب کرده باشید سود حاصله به والت برداشت شود، شنبه ی هر هفته سود شما بصورت اتوماتیک و بدون نیاز به درخواست برداشت به والت شخصی تان واریز می گردد.

نکاتی که قبل از سرمایه گذاری لازم است بدانید:

  • جهت انجام سرمایه گذاری فقط از ارز بیت کوین می توانید استفاده کنید.
  • حداقل میزان سرمایه گذاری در ربات عمومی ۰٫۱ و حداکثر ۵ بیت کوین می باشد.
  • مجموع سود سرمایه گذاری در ربات عمومی در محدوده ی ۱۵ تا ۲۰ درصد در ماه می باشد.
  • جهت انجام شدن عملیات برداشت به والت شخصی خودتان نیاز به KYC هست و KYC با پاسپورت یا کارت ملی ایرانی بلامانع است. چنانچه پاسپورت یا کارت ملی ترجمه شده ندارید می توانید از خدمات دارالترجمه آنلاین الف ترنسلیتور و یا دارالترجمه رسمی پارسیس استفاده نمایید.
  • دسترسی به کلیه ی امکانات پروژه از سه طریق وب سایت، اپلیکیش Android و اپلیکیشن iOS برقرار است.
  • امکان کنسل کردن سرمایه گذاری بعد از ۶۰ روز از شروع قرارداد امکان پذیر است.
  • لینک ثبت نام : کلیک کنید

با توجه به مطالب یاد شده و کیفیت بالای پروژه می توان انتظار یک پلتفرم با دوام و استیبل را داشت و آن را یکی از گزینه های پخش سرمایه دانست.

بنابراین اگر سرمایه گذاری در اربی استار یکی از انتخاب های شماست می توانید بروی بنر زیر کلیک کنید تا به وب سایت این پروژه راهنمایی شوید، قطعا در طول مسیر پروژه راهنما و همراه شما خواهیم بود.

هشدار: یزدنیوز هیچگونه ارتباطی با پروژه های معرفی شده در سایت ندارد. سرمایه گذاری در پروژه های آنلاین همانند پروژه های فیزیکی دارای ریسک بوده و تصمیم به سرمایه گذاری و هر گونه سود و زیان به عهده ی شخص شماست. چنانچه به هر دلیل فکر میکنید نمیتوانید در این تجارت موفق باشید از هر گونه سرمایه گذاری در پروژه ها جدا بپرهیزید.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید