ارز دیجیتال استلار Stellar

خانه IT ارز دیجیتال استلار Stellar
زمان مطالعه: 4 دقیقه
نظرات:0

Stellar در اواسط سال 2014 وارد صحنه ارز رمزنگاری شد. این شبکه جدید بلاکچین و ارز رمزنگاری شده جای پای خود را در اقتصادهای در حال توسعه جلب کرد که حواله ها در آنها نقشی اساسی داشت. از آن زمان ، این همکاری با ایجاد مشارکت در سراسر جهان گسترش یافته است، اما دقیقاً چیست؟

ارز دیجیتال استلار Stellar

مردم اغلب از Stellar برای اشاره به موارد مختلف استفاده می کنند. برای اینکه روشن شود، Stellar ، Lumens و XLM وجود دارد. Stellar یک شبکه دفتر توزیع مبتنی بر بلاکچین است، Lumens ارز رمزنگاری شده ای است که به طور خاص برای آن شبکه ساخته شده است و XLM نماد سکه است. این سه اصطلاح غالباً به جای یکدیگر استفاده می شوند، اما ما سعی خواهیم کرد به منظور واضح بودن از آنها به معنای واقعی کلمه استفاده کنیم.

بنیانگذار Stellar Jed McCaleb بود، نامی شناخته شده در میان جامعه ارزهای رمزپایه. بومی آرکانزاس برای اولین بار در سال 2010 سر و صدا کرد و صرافی بیت کوین Mt. Gox این سرویس به سرعت به یکی از مبادلات برتر بیت کوین تبدیل شد و تا سال 2011 ، مک کالب آن را به صاحبان جدید فروخت. آن صاحبان جدید این معاملات را در محبوب ترین روزهای خود مشاهده کردند، اما همچنین از طریق هک های متعدد منجر به قطع خدمات در سال 2014 و ایمان متزلزل در بین علاقه مندان به بیت کوین شدند.

McCaleb در سال 2014 از Ripple جدا شد زیرا هدف وی ایجاد یک راه سریع و ارزان برای افراد و نه موسسات مالی برای ارسال پرداخت های مرزی بود ، بنابراین دامنه خدمات را به مناطق با دسترسی محدود یا موجود به بانک ها افزایش می دهد. Stellar ، McCaleb و یکی از بنیانگذاران همکار جویس کیم با ایجاد بعدی از فناوری پرداخت منبع باز در مقابل سیستم بسته Ripple ، این دیدگاه را به واقعیت تبدیل کردند.

ویژگی‌های ارز دیجیتال

غیرمتمرکز ، پایگاه داده باز

Stellar به دلیل استفاده از یک شبکه غیرمتمرکز و منبع باز به شدت از مدل قبلی Ripple فاصله می گیرد. این بدان معناست که استلار هیچ مرجع مرکزی خاصی مانند کارمندان یک بانک منفرد ندارد.

در عوض ، چندین گره وجود دارد که به طور مستقل برای تأیید و ورود معاملات در دفتر سیستم عامل کار می کنند. Stellar روش منحصر به فردی برای دستیابی به اتفاق نظر در میان این گره ها دارد که به عنوان توافق نامه بیزانس فدرال (FBA) معروف است.

این بدان معنی است که به جای انتظار برای تأیید معامله تا زمان توافق ، کل شبکه گره ها با هم توافق می کنند. گره های جداگانه گره های دیگری را که به نظر آنها قابل اعتماد هستند انتخاب می کنند که به نوبه خود گره های دیگری را که قابل اعتماد می دانند و پس از رسیدن به حد نصاب از این بین، معامله ای به دفتر اضافه می شود.

زمان تأیید با سرعت بالا

تنظیم مراحل تأیید Stellar همراه با این واقعیت که این سرویس اجازه استخراج را نمی دهد (شرکت با سیاست افزایش حجم 1 درصدی در سال ، عرضه را کنترل می کند)، به این معنی است که معاملات با سرعتی بسیار سریعتر از سایر فناوری های بلاکچین انجام می شوند مانند بیت کوین. به طور متوسط ، یک معامله Stellar سه تا پنج ثانیه طول خواهد کشید و سیستم می تواند هزاران مورد از این موارد را همزمان پردازش کند و آن را بسیار مقیاس پذیر کند.

معاملات چند ارزی

یکی از بزرگترین قرعه کشیهای Stellar مربوط به معاملات یکپارچه آن در ارزها است. اگر کسی به دنبال مبادله دلار به یورو باشد، این پلتفرم شخص دیگری را پیدا می کند که می خواهد یورو را با دلار مبادله کند و معامله را انجام دهد.

متناوباً، اگر کسی به دنبال مبادله یورو با دلار نیست، Stellar برای شخصی که قصد دارد دلار آمریکا را به یورو مبادله کند ، برای انجام معامله، زنجیره مبادلاتی را پیدا می کند. به عنوان مثال، ممکن است شخصی در ازای BTC ، BTC در ازای ETH و ETH در ازای EUR به دنبال دلار باشد. با پردازش تمام این معاملات، Stellar سرانجام اطمینان می یابد که دلار آمریکا به یورو منتقل می شود

نحوه خرید لومن (XLM)

برای کسانی که در ایالات متحده هستند ، هیچ صرافی دسترسی به خرید لومن های Stellar با دلار آمریکا را فراهم نمی کند.

یک حساب Coinbase تنظیم کنید

راه اندازی حساب Coinbase نسبتاً کمی تلاش می خواهد. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که نام ، ایمیل، رمز ورود و ایالتی را که در آن زندگی می کنید وارد کنید. پس از آن ایمیل خود را تأیید کنید و در آن قرار بگیرید. بسته به ایالتی که در آن زندگی می کنید ، ممکن است مجبور شوید اطلاعات بیشتری را در مورد افشای اطلاعات خود وارد کنید. اشتغال و اهداف شما در استفاده از Coinbase.

مرحله بعدی شما را ملزم به خرید سکه در حساب خود می کند، بنابراین باید برخی از اطلاعات مالی را وارد کنید. می توانید اطلاعات را از حساب بانکی ، کارت اعتباری / بدهی ، آدرس و شناسه وارد کنید. با ارائه اطلاعات بیشتر ، محدودیت گزینه های خرید شما افزایش می یابد ، در حالی که سقف نهایی 50،000 دلار برای USD و 30،000 یورو EUR است.

از آن سکه برای مبادله با لومنس استفاده کنید

خوبی این است که اگرچه لومن را با دلار آمریکا نمی توان خریداری کرد ، اما می توان آن را با ارزهای رمزپایه دیگر خریداری کرد. فرآیندی را که هنگام خرید بیت کوین پشت سر گذاشتید طی کنید ، فقط ارزی را که با دلار مبادله می کنید از USD به BTC تغییر دهید و سپس معادل آن را به لومنس دریافت کنید.

معرفی دوره های TheStreet: جیم کرامر و رابرت پاول ، تیترهای مالی ، بازار هوشمندانه و استراتژی های سرمایه گذاری خود را برای شما به ارمغان می آورند. بیاموزید که چگونه درآمد با بازدهی مالیاتی ایجاد کنید ، از اشتباهات جلوگیری کنید ، خطر را کاهش دهید و موارد دیگر. با دوره های ما ، شما ابزار و دانش لازم برای دستیابی به اهداف مالی خود را خواهید داشت. برای ورود به بازار ارز دیجیتال بهترین راه ممکن این است که ابتدا آموزش ارز دیجیتال استاد محرابی را مشاهده نمایید.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید