ظهور ارز دیجیتالی به نام کرونا کوین در میان ارز های دیجیتالی فعال

ارز دیجیتالی به نام کرونا کوین
ارز دیجیتالی به نام کرونا کوین
خانه IT ظهور ارز دیجیتالی به نام کرونا کوین در میان ارز های دیجیتالی...
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

این روز ها که تب و تاب ویروس کرونا داغ است ، بحث های زیادی پیرامون آن به گوش می رسد و پای این ویروس به سایر رشته ها مانند سیاسی و اقتصادی نیز باز شده است.از مباجث جدید اقتصادی در این زمینه ، ارز های دیجیتالی با نام ویروس چینی یا کرونا کوین می باشد.در ادامه این مطلب از یزد نیوز در این باره بیشتر بخوانید.

ارز دیجیتالی به نام کرونا کوین
ارز دیجیتالی به نام کرونا کوین

ارز دیجیتالی به نام کرونا کوین

با وجود ترس و وحشت ایجاد شده به واسطه‌ی ویروس ناشناخته کرونا و تاثیرات محزون آن بر سلامت افراد، اخباری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد یک پول مجازی جدید با نام کرونا کوین(CoronaCoin) به بازار عرضه شده است.کرونا کوین(NCOV) با پشتوانه ویروس کرونا عرضه می گردد که اهداف خاصی را دنیال می کند.

ارز دیجیتالی به نام کرونا کوین
ارز دیجیتالی به نام ویروس چینی

هدف انتشار

هدف از انتشار این پول مجازی افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به این بیماری خطرناک است. جالب اینجاست که مجموع ذخیره‌ی این کوین مطابق با جمعیت فعلی جهان تعیین گردیده است.

به عبارتی برای هر انسان زنده یک واحد کریپتو کارنسی NCOV در نظر گرفته شده است. با این وجود، به تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا و تلفات مربوط به آن، هر ۴۸ ساعت یک بار معادل این تعداد، توکن سوزانده می‌شود.

وب‌سایت مربوط به این رمزارز اعلام نموده که «بخشی از درآمد حاصل از فروش این توکن‌ها برای مبارزه با ویروس کرونا به صلیب سرخ اهدا خواهد شد»

اما اینکه تا چه حد این کوین می تواند به محبوبیت دست یابد هنوز مشخص نیست ولی با توجه به اهداف خیرخواهانه آن ، سعود آن دور از انتظار نیست.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید