رشد چشمگیر سرانه ورزشی شهرستان مهریز در سال ۹۷

رشد چشمگیر سرانه ورزشی شهرستان مهریز در سال 97
خانه اخبار روز استان یزد رشد چشمگیر سرانه ورزشی شهرستان مهریز در سال ۹۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

رشد چشمگیر سرانه ورزشی شهرستان مهریز در سال ۹۷

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز گفت: سرانه ورزشی شهرستان مهریز در سال ۹۷ رشد قابل‌توجهی داشته است.

رشد چشمگیر سرانه ورزشی شهرستان مهریز در سال 97

به گزارش یزد نیوز، علیرضا محمدی خرم دشتی در دیدار نمایندگان جامعه ورزش شهرستان مهریز با امام‌جمعه مهریز با اشاره به افزایش سرانه ورزشی و آمار ورزشکاران سازمان‌یافته شهرستان در شش‌ماهه اول سال ۹۸ نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، گفت: در برنامه تدوین‌شده برای ورزش شهرستان مهریز و در اهداف سالیانه به دنبال افزایش ۲۰ درصدی آمار ورزشکاران سازمان‌یافته، افزایش و ثبت ۳ باشگاه ورزشی و ثبت ۲ سازمان مردم‌نهاد در سال ۹۸ هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز افزود: در اهداف سال ۹۷ هرچند پیش‌بینی‌شده بود آمار ورزشکاران سازمان‌یافته رشد ۲۵ درصدی داشته باشد اما خوشبختانه باهمت روسای هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌ها این رقم نسبت به سال ۹۶ با رشد ۵۵ درصدی همراه بود، همچنین علی‌رغم پیش‌بینی ثبت ۵ باشگاه در سال ۹۷ خوشبختانه این رقم نیز با دو برابر افزایش به عدد ۱۰ رسید که نشان از قرارگیری در مسیر دستیابی به توسعه ورزش در بین آحاد جامعه است.

وی اضافه کرد: در سال ۹۷ به دنبال ثبت یک سازمان مردم‌نهاد بودیم که این رقم هم به همت جوانان شهرستان به ۲ سمن افزایش و در اهداف سال ۹۸ هم به دنبال ثبت ۲ سمن در حوزه‌های ورزشی و مواد مخدر هستیم.

لزوم تلاش مسئولان جهت پیشرفت ورزش شهرستان مهریز

حجت‌الاسلام محی‌الدینی، امام‌جمعه شهرستان مهریز هم در این نشست با تبریک هفته تربیت‌بدنی به حاضرین به نقش ورزش در سلامت جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره و تصریح کرد: همه مسئولین استان و شهرستان باید درراه پیشرفت ورزش استان و شهرستان‌ها تمام همت خود را بکار گیرند و نگاه ویژه‌ای به نخبگان ورزشی شهرستان داشته باشند.

وی با اشاره به توسعه ورزش همگانی در سطح جامعه که مورد تأکید و تائید مقام معظم رهبری است، گفت: توزیع متوازن اماکن و زیرساخت‌های ورزشی در سطح شهرستان مهریز از جمله الزامات است که امیدواریم با پیگیری مسئولان به مرحله عملیاتی آن نزدیک شود.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید