بهترین هتل‌های یزد

معروف‌ترین هتل‌های یزد
خانه یزد شناسی هتل و اقامتگاه یزد بهترین هتل‌های یزد
زمان مطالعه: 4 دقیقه
نظرات:0

شهر یزد یکی ‌از شگفت‌انگیزترین مقاصد گردشگری ایران به‌شمار می‌رود. تمدنی باستانی در قلب کویر که اخیرا در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته و سالیانه گردشگران زیادی را از داخل و خارج کشور به‌سوی خود جذب می‌کند.

یزد نه‌تنها بین عاشقان ستاره‌شناسی و کویرنوردی بلکه میان دوستداران بناهای تاریخی و چشم‌اندازهای باستانی هم طرفداران بسیاری دارد.

وجود بزرگ‌ترین بادگیر جهان در باغ دولت‌آباد یزد، بلندترین مناره ایران در مسجد جامع این شهر و بسیاری‌ از جذابیت‌های بصری بی‌نظیر، ایرانگردان را برای تماشای اولین شهر خشتی جهان وسوسه می‌کند.

یزد باتوجه به موقعیت جغرافیایی خود و قرارگرفتن در مرکز ایران، تابستان‌های گرم و طاقت‌فرسایی دارد. اگر قصد سفر به این بافت بکر تاریخی را دارید، بهتر است زمان‌هایی مانند پاییز و زمستان را برای گردش انتخاب کنید.

برای سفر به یزد در فصل پرمسافری مثل بهار حتما به سایت علی بابا سر بزنید تا با رزرو هتل یزد به‌صورت آنلاین و برخورداری از تخفیف این سایت، هزینه‌های سفر خود را در زمان‌های شلوغ و گران یزد مدیریت کنید. برای آشنایی با بهترین هتل های یزد با ما همراه باشید.

هتل ارگ جدید یزد

اگر دنبال هتلی نوساز با امکانات و خدمات عالی هستید تا سفر به یزد را به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای خود و همراهان‌تان تبدیل کنید، هتل چهار ستاره ارگ جدید یزد انتخاب شایسته و مناسبی برای شما خواهد بود.

این هتل دو طبقه در سال 93 در فهرست هتل های یزد قرار گرفت و با ارائه خدمات بسیار خوب، توجه توریست‌ها را به‌خود جلب‌ کرد. هتل ارگ آرامش دوری ‌از مرکز شهر را برای شما همراه‌داشته و با 150 واحد شامل اتاق‌های دو و سه‌تخته و سوئیت VIP از مهمانان پذیرایی می‌کند.

این هتل شیک کم‌تر از دوکیلومتر تا دخمه زرتشتیان فاصله دارد. هتل ارگ با نمایی سنتی به‌سبک خانه‌های قدیمی یزدی و طراحی مدرن داخلی، با قرارگرفتن نزدیک کوه‌های شیرکوه، آب‌وهوای مناسب‌تری نسبت ‌به برخی نقاط شهر دارد. شاید بتوان گفت حتی دوربودن ارگ از مرکز شهر و دیدنی‌های آن هم نمی‌تواند مانعی برای انتخاب این هتل برای اقامت در یزد باشد. اگرچه این مسافت هم چندان زیاد نبوده و مثلا برای رفتن از این هتل نوساز تا خانه لاری‌ها، باغ دولت‌آباد و… کافی است مسافتی حدود 30 دقیقه‌ای را با ماشین طی کنید.

پارک کوهستان، موزه آیینه و روشنایی و مرکز خرید آریا هم فاصله چندانی با هتل ارگ ندارند. اتاق‌های هتل روبه حیاط، رشته‌کوه یا دخمه زرتشتیان است. با رزرو سوئیت سوپرکلاسیک هتل ارگ می‌توانید حال‌وهوای سنتی شهر را درطول سفر هم احساس کرده و از آیینه‌کاری سوئیت لذت ببرید.

اولین و تنها بوت‌کمپ غرب آسیا در هتل ارگ در سه فاز تولید و فاز یک آن شامل تمرینات ویژه نظامی‌ها، زنان و مردان ورزشکار، افراد عادی و کودکان، درحال‌حاضر فعال است.

هتل ارگ را می‌توان بهشت ورزشکاران و علاقه‌مندان به تفریحات ورزشی دانست. این هتل باوجود سالن بیلیارد، سالن ایروبیک، پیست دوچرخه‌سواری، سالن پینگ‌پنگ، کلوپ ورزشی، مرکز اسپا و… امکانات زیادی را برای تفریح و ورزش‌های متنوع دراختیار مسافران می‌گذارد.

دو کافی‌شاپ، رستوران ناهار و شام، سالن صبحانه، تالار، آرایشگاه، فروشگاه صنایع‌دستی و سایر خدمات ارزنده، شما را از تردد در شهر برای استفاده ‌از امکانات مختلف طی سفر بی‌نیاز می‌کند. برای یک‌شب اقامت در هتل ارگ جدید باید دست‌کم بودجه 475 هزارتومانی درنظر بگیرید. رزرو هتل یزد از سایت علی بابا و برخورداری از تخفیف رزرو آنلاین، می‌تواند در کاهش هزینه‌های سفرتان موثر باشد.

هتل ارگ یزد

هتل باغ مشیرالممالک

این هتل باغ چهار ستاره بازمانده باغی با معماری اصیل دوران قاجار بوده که با حس‌وحالی سنتی شما را به سفری تاریخی دعوت می‌کند. این هتل باغ جذاب در سه طبقه و 106 واحد اقامتی، نخستین هتل باغ ایران محسوب‌ می‌شود.

ترکیب جوی‌ها، حوض و فواره‌های این باغ قاجاری، فضایی بسیار دلنشین را برای توریست‌ها فراهم می‌کند. دو مرد با لباس و شمایلی که شما را به سال‌های دور می‌برد، در بدو ورود به شما خوشامد می‌گویند. هتل باغ مشیرالممالک با قرارگرفتن در خیابان انقلاب، دسترسی شما را به خیابان‌های اطراف و اماکن دیدنی شهر راحت می‌کند.

طراحی سنتی و جذاب هتل تنها ویژگی ممتاز این مکان دیدنی نبوده و هتل مشیرالممالک امکانات زیادی را برای میهمانان خود فراهم می‌کند. رستوران اصلی هتل با نام رستوران نقاشی با ظرفیت 250 نفر در محوطه اصلی باغ، منویی متنوع از غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی را به گردشگران ارائه می‌دهد. برای صرف غذا کنار نهر آب و فواره‌های چشم‌نواز می‌توانید رستوران باغ را انتخاب کنید و درنهایت چنانچه برای چشیدن طعم غذاهای محلی یزد مشتاق بودید، رستوران یزد را ازدست‌ ندهید.

کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، پارکینگ روباز با ظرفیت محدود، فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات، خدمات ماساژ و سالن بدنسازی غیررایگان، کرایه ماشین با راننده و… از دیگر امکانات این هتل باغ چهار ستاره به‌شمار می‌روند. قیمت رزرو اتاق در این هتل کمی زیاد بوده و درصورت برگزیدن این هتل ازمیان هتل های یزد باید برای هرشب حداقل 643 هزارتومان بپردازید. برای بهره‌مندی از خدمات تخفیف سایت علی بابا می‌توانید رزرو هتل یزد را در این سایت انجام ‌دهید.

هتل مشیرالممالک یزد

هتل پارسیان صفائیه یزد

اگر در سفر اهل اقامت در هتل‌های لوکس باشید، هتل پنج ستاره صفائیه یزد یکی ‌از گزینه‌های شما برای اسکان در این شهر باستانی خواهد بود. این هتل با دو بخش هتل جدید و هتل باغ در پنج طبقه و 195 اتاق از مسافران پذیرایی می‌کند.

فاصله بین دو قسمت هتل صفائیه فضای سبز بوده و واحدهای باغ هم کاملا درون باغ و جداازهم قرار دارند. تنها هتل پنج ستاره یزد اتاق‌های بسیار متنوعی مانند دوتخته توئین، دوتخته دابل، دوتخته برای یک نفر اکونومی، سوئیت سه‌نفره و… دارد.

نرخ مصوب قیمت اقامت در این هتل از 439 هزارتومان شروع و به یک‌میلیون و 400 هزارتومان می‌رسد. رستوران، پارکینگ رایگان با طرفیت محدود، پارک کودک، تاکسی سرویس، سالن ورزشی، مرکز خرید، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، ترانسفر رفت‌وبرگشت غیررایگان، سالن ورزشی و… همگی خدماتی هستند که مسئولان هتل صفائیه برای رفاه حال شما درنظر گرفته‌اند. برای اطلاع از ویژگی‌ها، موقعیت جغرافیایی، امکانات و برخورداری از تخفیف، رزرو هتل یزد را در سایت علی بابا تجربه کنید.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید