بزرگ‌ترین پیست موتور کراس کشور در اردکان برگزار می شود

بزرگ‌ترین پیست موتور کراس کشور در اردکان برگزار می شود
خانه اخبار روز استان یزد بزرگ‌ترین پیست موتور کراس کشور در اردکان برگزار می شود
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

بزرگ‌ترین پیست موتور کراس کشور در اردکان برگزار می شود

بزرگ‌ترین پیست موتور کراس کشور در اردکان جمعه همین هفته همزمان با افتتاح فاز نخست آن، میزبان رقابت‌های موتورسواری قهرمانی کشور خواهد بود.

بزرگ‌ترین پیست موتور کراس کشور در اردکان برگزار می شود

بزرگ‌ترین پیست موتور کراس کشور در اردکان برگزار می شود

به گزارش یزد نیوز، «بهروز شهابی‌زاد» فرماندار اردکان در این رابطه تصریح کرد: پیست موتورسواری اردکان که یاد امام جمعه فقید اردکان به نام مرحوم آیت الله خاتمی(ره) نام‌گذاری شده است، مورد تایید کمیته فنی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشورمان قرار گرفته و بنا به اظهار نظر کارشناسان، بزرگترین پیست‌های موتورسواری کشور محسوب می‌شود که برای برگزاری رقابت‌هایی آسیایی نیز مناسب ارزیابی شده است.

وی با بیان این که فاز نخست این پیست با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شده است، از میزبانی مسابقات قهرمانی کشور موتور کراس در این پیست با حضور ورزشکاران ۲٢ استان کشورمان در روز جمعه ۲۹ آذرماه خبر داد.

تلاش شش ماهه برای بهسازی این پیست

این مسؤل با اشاره به تلاش شش ماهه صورت گرفته برای بهسازی این پیست توسط فرمانداری و با همکاری شهرداری، هیئت موتورسواری اردکان و چند نهاد و سازمان دولتی و نیمه خصوصی دیگر، گفت: در حال حاضر تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در حال ورود به اردکان هستند و نیروی انتظامی و پلیس راه استان برای حمل و نقل و تردد وسایل ورزشکاران همکاری‌های لازم را دارند که جای قدرددانی دارد.

«حامد افخمی اردکانی» رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان اردکان نیز در رابطه با این رقابت‌های کشوری اظهار کرد: خوشبختانه پیست موتورسواری اردکان آمادگی کامل برای میزبانی رقابت ۱۲۰ موتورسوار از ۲۲ استان کشور را دارد.

وی یادآور شد: برای حضور ورزشکاران استان نیر جمعه هفته گذشته مسابقات انتخابی بین موتور سواران استان برگزار شد که نفرات برتر استان در قالب تیم یزد ۲۹ آذرماه به عنوان نمایندگان استان با برترین‌های کشور رقابت خواهند کرد.

وی اسامی تیم یزد را شامل محمد شیخ علیشاهی و سعید هاتفی در کلاس ۴۵۰ سی‌سی، ابولفضل میرابوالحسنی، رضا دهستانی، عباس علیزاده و روح الله میرقانعی در کلاس ۲۵۰ سی سی و معین ضرابی زاده در کلاس ۶۵ سی‌سی ذکر کرد که به سرپرستی ناصر کرمی و مربیگری امیر ملک‌پور در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

افخمی در مورد مسابقات روز جمعه نیز اظهار کرد: رقابت‌ها از ساعت ۹ تا ۱۵ در چهار کلاس ۶۵، ۸۵، ۲۵۰ و ۴۵۰ سی‌سی برگزار و پیش‌بینی می‌شود که حدود ۱۵ هزار نفر برای تماشای این مسابقات در پیست اردکان حضور یابند.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید