کمیته اخلاق از بنده‌ها ترسید نه از خدا

خانه اخبار ورزشی یزد کمیته اخلاق از بنده‌ها ترسید نه از خدا
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

سرمربی تیم شهید قندی یزد: رای صادره از سوی کمیته اخلاق در مورد این تیم کاملا ناعادلانه و غیر قانونی است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رضا حسن زاده گفت: کمیته اخلاق تیم ما را محکوم به سقوط به دسته پایین‌تر کرده است. سوال من این است بر اساس کدام مستندات؟


وی افزود: وکیل ما به کمیته اخلاق مراجعه کرده تا با گرفتن مستندات موجود در پرونده، دفاعیه را برای کمیته استیناف تنظیم کند، اما هیچ مستندی به او تحویل نداده اند. آیا صرفا نتیجه‌ای که در بازی ما با سردار بوکان رقم خورده دلیل بر تبانی بوده؟ اگر این طور باشد هیچ گاه در فوتبال نباید نتیجه پر گل به دست بیاید. پس برزیل هم با آلمان تبانی کرد که ۷ گل از این تیم در جام جهانی خورد.


سرمربی تیم شهید قندی این رای را ناشی از ترس کمیته اخلاق و هیاهوی صورت گرفته عنوان کرد و ادامه داد: خیالم از بابت خودم، دستیارانم و مدیرم و باشگاهم راحت است و شک ندارم که اتفاقی صورت نگرفته است، اما سوال مهم من از کمیته اخلاق این است چطور تیم ما به دسته دوم فرستاده شد، اما از سه تیم دیگر ۶ امتیاز این فصل کسر شد و ۶ امتیاز فصل بعد؟


وی اظهار داشت: اگر رای کمیته اخلاق این است که تیم شهید قندی یزد تبانی کرده است چرا اسمی از کسی نمی‌برند؟ بالاخره در این میان کسی باید صحبتی کرده باشد و مدرکی ارائه داده باشد. چرا برخی از اعضای تیم‌های تبانی کننده محروم شده اند و اسمی از کسی در تیم شهید قندی یزد به میان نیامده است؟ مگر نمی‌گویید ما تبانی کرده ایم؟


حسن زاده با اشاره به اینکه اگر تبانی کردیم حتما کسی از باشگاه اقدام به وادار کردن تیم حریف به تبانی کرده است، ادامه داد: این تیم پیش از بازی با ما در خانه خود ۷ گل از شاهین بندرعامری خورده بود، ۷ – ۸ بازیکن این تیم را رها کرده بودند، هفته‌ها بود که تمرین نداشتند و در بازی با ما به زور ۱۱ نفر شدند.


وی خاطرنشان ساخت: بخواهیم اینطور نگاه کنیم هیچ مسابقه‌ای نباید در فوتبال ایران پر گل تمام شود. شرایط تیم سردار بوکان در هفته‌های پایانی بغرنج بود و بر این عقیده ام اتفاقاتی که در بازی ما با سردار بوکان رقم خورد طبیعی و فوتبالی بود، اما به گونه دیگری جلوه داده شد و به نظر من به صرف تبانی هم رای صادره دارای ایرادات قانونی زیادی است.


سرمربی شهید قندی بر احترام به کمیته اخلاق و پیگیری حق باشگاه از راه قانونی تأکید کرد و گفت: خیلی صادقانه بگویم در رسیدگی به این پرونده در حق ما جفا شده است و کمیته اخلاق به خاطر فضای ایجاد شده چنین رایی را صادر کرد که به نظر من قانونی هم نبوده است.


وی افزود: خواهش من از کمیته استیناف این است این پرونده را دقیق‌تر بررسی کند و اگر به این نتیجه می‌رسد که ما تبانی کرده ایم مستندات ارائه دهد و آن شخص یا اشخاصی که از تیم ما وارد این فضا شده اند را معرفی کند و برای آن‌ها برابر با قانون محرومیت و جریمه نقدی در نظر گیرد و اگر حرف ما به آن‌ها اثبات شد که نتیجه بازی طبیعی بوده رای را برگرداند.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید