پلمب ساختمان‌های غیرمجاز در شهر یزد

پلمب ساختمان‌های غیرمجاز در شهر یزد
خانه اخبار روز استان یزد پلمب ساختمان‌های غیرمجاز در شهر یزد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
نظرات:0

پلمب ساختمان‌های غیرمجاز در شهر یزد

شهرداری یزد به دنبال اخطارهای متعدد برای مالکان ساختمان های غیرمجاز در این شهر نسبت به راه‌اندازی موج جدید پلمب ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام و این مهم را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.

پلمب ساختمان‌های غیرمجاز در شهر یزد

به گزارش یزد نیوز، «سید ابوالفضل کشفی» از راه‌اندازی مـوج جـدید پـلمب بر ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهر یزد خبر داد، اظهار کرد: ساخت و سازهای غیر مجاز موجب تضییع حقوق شهروندی می‌شوند و شهرداری با تمام توان مانع این تخلف می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت نظارت بر تصرف غیرقانونی اراضی و ساخت و سازهای غیر مجاز، افزود: به طور شبانه‌روز در حال شناسایی ساخت و سازهای غیرمجاز و برخورد قاطع و قانونی با عاملان این نوع ساخت و سازها هستیم.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد گفت: ساخت و ساز غیرمجاز نه تنها موجب آسیب جدی به سیمای شهر می‌شود بلکه از نظر فنی به جهت عدم استحکام و ساخت غیراصولی، جان شهروندان را به خطر می‌اندازد.

کشفی تصریح کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز به معنای نقض قوانین و ضوابط شهرسازی است و توسعه شهر در گرو حل مشکلات موجود در قالب ساماندهی و برخورد جدی و قاطع بامتخلفین در این حوزه است.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد:‌ شهرداری یزد در تمام نقاط استحفاظی خود با پلمب ساختمان‌های غیرمجاز و مقروض به شهردرای مانع تضییع حقوق شهروندی می‌شود.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید