قاچاق اتباع خارجی تهدیدی جدی برای توسعه یزد

قاچاق اتباع خارجی تهدیدی جدی برای توسعه یزد
خانه اخبار روز استان یزد قاچاق اتباع خارجی تهدیدی جدی برای توسعه یزد
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

قاچاق اتباع خارجی تهدیدی جدی برای توسعه یزد

استاندار یزد با اشاره به ظرفیت های انسانی و فرهنگی این استان، گفت: قاچاق اتباع خارجی تهدیدی جدی برای توسعه یزد است.

قاچاق اتباع خارجی تهدیدی جدی برای توسعه یزد

قاچاق اتباع خارجی تهدیدی جدی برای توسعه یزد

به گزارش یزد نیوز، «محمدعلی طالبی» بعد از ظهر امروز سوم بهمن ماه در جلسه شورای اداری استان یزد که با حضور رئیس قوه قضائیه و جمعی از مدیران ارشد دستگاه قضایی برگزار شد، با بیان این که یزد شهر شهید شاهد است، اظهار کرد: خلق فرصت ها از محدودیت ها یکی از مهمترین ویژگی مردم دارالعباده یزد است.

وی با اشاره به اهمیت ۲۶ سال سدرنشینی یزدی‌ها در کنکور سراسری،افزود: یزد در حوزه‌های صنعتی و تولید صاحب دستاوردها و رتبه‌های برتر کشوری است.

طالبی با اشاره به ظرفیت‌های یزد، گفت: نیروی انسانی ماهر و تحصیل کرده، تاریخ شفاف و شاخص و موقیعت جغرافیایی منحصربفرد از جمله ویژگی های یزد است.

استاندار یزد در ادامه با بیان این‌که یزد در حوزه محصولات گلخانه‌ای، دامپروری و موارد معدنی هم دارای ظرفیت های بالایی است، گفت: جهانی شدن بافت تاریخی یزد از دیگر ویژگی های این شهر جهانی است.

طالبی با اشاره به این که یزد نیازمند دمیدن روح تازه است، تصریح کرد: محدودیت‌های آب شرب به طوری که ۵۰ درصد نیاز یزد از خارج استان تأمین می‌شود مردم این دیار را رنج می دهد.

وی افزایش آمار مهاجرین را از دیگر مشکلات استان یزد دانست و بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی ناشی از افزایش آمار مهاجرین تهدیدی جدی برای شهر و استان تاریخی یزد است.

قاچاق اتباع خارجی

این مسئول قاچاق اتباع خارجی را یکی از مهمترین معضلات حقوقی و امنیتی در استان یزد عنوان کرد و افزود: در بحث بکارگیری اتباع خارجی قوانین موجود بازدارنده نیست، به طوری که نه تنها از تعداد اتباع کاسته نشده بلکه این آمار روز بروز در حال افزایش است.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز به واسطه درخواست شغل از طرف بانوان آمار بیکاری استان یزد افزایش پیدا کرده است، گفت: یزد در بحث بیکاری زنان بالاترین نرخ بیکاری کشور را دارد.

وی با بیان این که ریل گذاری مناسب برای توسعه بیش از پیش در استان یزد انجام شده است، خاطرنشان کرد: توجه به حوزه فناوری و اقتصاد دانش بنیان و توجه به حوزه گردشگری به عنوان یکی از راهبردهای کلیدی، از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار مدیریت استان یزد است.

این مسئول در پایان سخنان خود با بیان این‌که یزد در حوزه دستگاه‌های قضایی هم با مشکلاتی مواجه است، گفت: امیدواریم با تدبیر رییس قوه قضائیه نیازهای استان برطرف شوند.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید