برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای ویژه بانوان خانه‌دار یزد

برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای ویژه بانوان خانه‌دار یزد
خانه اخبار اجتماعی یزد برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای ویژه بانوان خانه‌دار یزد
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای ویژه بانوان خانه‌دار یزد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد از برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای ویژه بانوان خانه‌دار در یزد با اولویت مناطق کمتر برخوردار خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای ویژه بانوان خانه‌دار یزد

به گزارش یزد نیوز، فاطمه دانش یزدی شامگاه سه شنبه در نشست همایش تخصصی حقوق خانواده با اشاره به اینکه وقتی نام خانواده مطرح می‌شود منظور همه اعضای خانواده است و در قبال تمام مسائل مرتبط با خانواده خود مسئولیت دارند.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای ویژه بانوان خانه‌دار به ویژه در نقاط محروم شهر اشاره کرد و افزود: این دوره‌ها با همکاری دستگاه‌های مختلف و با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای در راستای بهبود سطح کیفی زندگی افراد مختلف برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد بر ضرورت آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه در ارتباط با آسیب‌های اجتماعی و خسارت آن در جامعه تاکید کرد و افزود: این اقدام باید به صورت گسترده و در محلات مختلف شهر برگزار شود.

دانش یزدی خاطرنشان کرد: تعامل بسیار خوبی بین مجموعه مدیریت امور بانوان و خانواده با دادگستری استان یزد وجود دارد و همین تعامل سبب شده که بتوانیم برنامه‌های خوبی در حوزه خانواده در استان یزد اجرا کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه سازمان‌های مردم نهاد در استان یزد فعالیت‌ها و مشارکت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف اجتماعی داشته اند، می‌توان از ظرفیت این سمن‌ها برای رفع آسیب‌ها و مشکلات استفاده کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد خاطرنشان کرد: در این راستا یکی از موضوعاتی که حتما باید مد‌نظر قرار گیرد این است که فعالیت‌های اجرایی به صورت محله محور و با اولویت محلات کمتر برخوردار شهر برگزار شود و در هر محله دوره‌ها و کلاس‌های مختلفی برگزار شود.

دانش یزدی عنوان کرد: مناطق کمتر برخوردار و حاشیه نشین شهر با مشکلات و آسیب‌های بیشتری نسبت به دیگر نقاط روبرو هستند و به همین دلیل هم این محلات توجه بسیار بیشتری در حوزه خدمات‌رسانی به ویژه در حوزه مباحث آموزشی را می‌طلبند.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید