معاون استاندار یزد: نمایشگاه دائمی نیاز صنعت در یزد ایجاد شود

معاون استاندار یزد: نمایشگاه دائمی نیاز صنعت در یزد ایجاد شود
خانه اخبار اقتصادی یزد معاون استاندار یزد: نمایشگاه دائمی نیاز صنعت در یزد ایجاد شود
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

معاون استاندار یزد: نمایشگاه دائمی نیاز صنعت در یزد ایجاد شود

معاون استاندار یزد با اشاره به ظرفیت‌های گسترده استان یزد در حوزه فناوری‌های نوین گفت: نمایشگاه دائمی نیاز صنعت در یزد ایجاد شود.

معاون استاندار یزد: نمایشگاه دائمی نیاز صنعت در یزد ایجاد شود

به گزارش یزد نیوز، اکرم فداکار ظهر امروز در نشست منطقه علم و فناوری استان یزد اظهار داشت: در ارتباط با این منطقه، قائل به این نیستیم که یک فضایی راه‌اندازی شود که ارزش افزوده و رانت به دنبال داشته باشد بلکه به دنبال فضایی هستیم که بتواند به صورت واقعی زمینه‌ای برای توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان و های‌تک در استان یزد را فراهم کند.

معاون استاندار یزد افزود: در ارتباط با استقبال از این پروژه نگرانی‌هایی نسبت به احتمال پایین بودن تعداد متقاضیان کم بود ولی الان که موضوع به صورت جدی مطرح شده، تعداد درخواست‌ها بسیار بالاست و به حدی رسیده که همه مدام پیگیر زمان راه‌اندازی این مجموعه هستند.

ضرورت برندسازی در حوزه فناوری استان یزد

وی با تاکید بر ضرورت برندسازی در حوزه فناوری استان یزد گفت: پس از ثبت جهانی نسبت به برندسازی توجه ویژه‌ای در استان یزد به وجود آمد و اهمیت این موضوع بر همگان کاملا مشخص شد، الان هم باید نسبت به این حوزه توجه داشته باشیم و برند و عنوان خاصی برای استان در حوزه فناوری داشته باشیم.

فداکار تصریح کرد: نمایشگاه نیاز صنعت در تهران شکل گرفته و برگزار شده، در استان یزد هم بحث آن به وجود آمده و باید نسبت به برگزاری آن اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه باید در حوزه صنعت و خدمات برگزار شود گفت: این نمایشگاه باید به صورت دائمی برگزار شود و به وسیله نهادهایی که توان برگزاری آن را به صورت خوب انجام دهد.

معاون استاندار یزد خاطرنشان کرد: وجود این نمایشگاه در استان یزد لازم است و حتما باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشیم که بتوانیم نیازهای صنایع استان را به وسیله این نمایشگاه و اهدافی که دنبال می‌کند برطرف نماییم.

فداکار ادامه داد: با توجه به مباحث مطرح شده در این حوزه و گستردگی کارهای مورد نیاز، اجرا این موضوع نیاز به طرح‌ریزی یک پروژه و اقدام سریع در این حوزه است.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید