قصه تکراری نابسامانی در بازار گوشت

خانه اخبار اجتماعی یزد قصه تکراری نابسامانی در بازار گوشت
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
نظرات:0

بازدید‌های میدانی، از توزیع و عرضه گوشت با قیمت بالاتر از نرخ مصوب تنظیم بازار در استان حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، قیمت گوشت قرمز در بازار روند صعودی به خود گرفته و هر کیلو حدود ۱۵۰-۱۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که سبب نارضایتی مردم شده است.

از طرفی مشکل تامین نهاده‌های دامی و افزایش قیمت نهاده‌ها و قاچاق دام و حتی چند برابر شدن بعضی نهاده ها، تولید کنندگان و دامدران را مشکل مواجه کرده است.


استاندار یزد در کارگروه ستاد تنظیم بازار استان گفت: افزایش قیمت گوشت غیر قانونی است و با متخلفان برخورد می‌شود.


مهران فاطمی استاندار یزد از برنامه ریزی مناسب برای حل مشکل دامداران خبر داد و افزود: یکی از عمده مشکل دامداران، سرمایه در گردش برای تامین نهاده‌های دامی بود که مصوب شد در اسرع وقت آنچه نیاز دارند در اختیار آنان قرار گیرد.


مدیر سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه مشکل تامین و عرضه دام در یزد وجود ندارد، اظهار داشت: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی در استان ۱۴۵ هزار تومان است.


وکیلی افزود: حدود ۸۰ درصد نهاده‌های دامی مورد نیاز دامداری‌های صنعتی در استان تامین می‌شود و در تامین نهاده‌هایی مانند سویا و ذرت و جو هم مشکلی نداریم.


وی همچنین از تشدید نظارت بر بازار گوشت در استان خبر داد و تصریح کرد: اکیپ‌های بازرسی در یزد و دیگر شهرستان‌های استان با همکاری فرمانداری‌ها در قالب قرارگاه امنیت غذایی بر بازار گوشت نظارت دارند و با هرگونه گرانفروشی برخورد می‌شود.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید