۲۲۸ مددجو محکوم مالی در ۱۱ ماهه امسال آزاد شدند

خانه اخبار روز استان یزد ۲۲۸ مددجو محکوم مالی در ۱۱ ماهه امسال آزاد شدند
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

۲۲۸ مددجو محکوم مالی در ۱۱ ماهه امسال آزاد شدند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۲۲۸ مددجو محکوم مالی در۱۱ ماهه امسال خبر داد.

۲۲۸ مددجو محکوم مالی در ۱۱ ماهه امسال آزاد شدند

۲۲۸ مددجو محکوم مالی در ۱۱ ماهه امسال آزاد شدند

به گزارش یزد نیوز، «اسلام افشون» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان این‌که در بهمن ماه امسال تعداد ۴۴ مددجو جرائم غیر عمد از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند، اظهار کرد:‌ برای آزادی این مددجویان ۱۹۵ میلیارد ریال نیاز بود که ۱۷۷ میلیارد ریال آن از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ شده و مابقی این مبلغ از منابع ستاد دیه تأمین شده است.

وی افزود: در ۱۱ ماهه سال جاری برای آزادی ۲۲۸ نفر محکومین مالی جرائم غیر عمد بالغ بر۸۲۸  میلیارد ریال نیاز بود که با تلاش ستاد دیه استان بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از این مبلغ پرداخت شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد، گفت: به همت اعضاءکمیته صلح و سازش این ستاد حدود ۷۶۸ میلیارد ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردید و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۲۲۸ نفر و بازگشت آنها به آغوش خانواده فراهم گردید.

افشون تصریح کرد: از تاریخ یکم الی ۱۸ اسفند ماه امسال که با میلاد مولای متقیان امام علی (ع) مصادف بود، طرح همای رحمت برای آزادی مددجویان جرائم غیر عمد در استان یزد اجرا شده است.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح را تلاش برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و آموزش و فرهنگسازی به منظور پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندانها و همینطور کمک برای آزادی این مددجویان بیان نمود .

این مسئول در پایان ضمن تشکر از کمک های خیرین گفت: هدف این مجموعه آزادی محکومین جرائم غیر عمد است که ناخواسته وارد زندان شده و تحمل حبس می‌کنند.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید