فعالیت ۲۲ پست ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در یزد

فعالیت ۲۲ پست ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در یزد
خانه اخبار اجتماعی یزد فعالیت ۲۲ پست ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در یزد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
نظرات:0
فعالیت ۲۲ پست ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در یزد
سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد از فعالیت 22 پست ثابت و سیار جمعیت هلال احمر استان در ایام نوروز در یزد جهت راهنمائی مسافرین نوروزی خبر داد.

به گزارش یزدنیوز، محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد به اتفاق مدیر کل حراست هلال احمر کشور و خانی زاده فرماندار بهاباد از نزدیک با روند امداد رسانی جمعیت هلال احمر در پایگاه موقت امداد جاده ای و پست سلامت میهمانان نوروزی در وردی شهر بهاباد بازدید و ضمن خسته نباشید به امداد گران، سال نو را به آنها تبریک گفتند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد از فعالیت 22 پست ثابت و سیار جمعیت هلال احمر استان در ایام نوروز در یزد جهت راهنمائی مسافرین نوروزی خبرداد و گفت: در طرح نوروزی نیروهای داوطلب آموزش دیده در کنار نیروهای جمعیت هلال احمر با تجهیزات کامل به مردم خدمت رسانی می کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از استقرار ۱۸ پایگاه امداد رسانی در سطح استان یزد خبر داد گفت: از این تعداد ۱۲ پایگاه امدادرسانی ثابت و ۶ پایگاه سیار واکنش سریع، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مردم هستند.

وی اجرای طرح راهنمایی مسافران نوروزی را عمدتاً در ورودی و خروجی شهرستان‌ها دانست و اشاره کرد: خیمه‌هایی نیز در قالب فضای دوستدار کودک در این فضا به وجود آمده است تا کودکان به تفریح بپردازند.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید