خطیب جمعه ابرکوه: عده ای زیر چتر دراویش پروژه ناامنی را پیاده کردند

خطیب جمعه ابرکوه: عده ای زیر چتر دراویش پروژه ناامنی را پیاده کردند
خطیب جمعه ابرکوه: عده ای زیر چتر دراویش پروژه ناامنی را پیاده کردند
خانه اخبار روز استان یزد خطیب جمعه ابرکوه: عده ای زیر چتر دراویش پروژه ناامنی را پیاده...
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نظرات:0
خطیب جمعه ابرکوه: عده ای زیر چتر دراویش پروژه ناامنی را پیاده کردند
خطیب جمعه ابرکوه: عده ای زیر چتر دراویش پروژه ناامنی را پیاده کردند

حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های امروز نمازجمعه شهرستان اظهار کرد: درهفته گذشته و همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س) اغتشاشی کوتاه مدت اما داعش مسلک در تهران رخ داد و عده ای زیر چتر دراویش پروژه مرموز تخریب، خسارت، آدم کشی و ایجاد نا امنی را اجرایی کردند.

حسینی افزود: ما بر این باوریم که قطعاً این ها دراویش صوفیه نیستند، چون گرچه این طیف بی مسئله نیستند اما نسبتاً آرام و تاکنون درکشور مسئله ساز و مشکل آفرین نبودند و جمعی با هدف خاص این عنوان را یدک کشیدند.

عده ای زیر چتر دراویش پروژه ناامنی را پیاده کردند/ مسئولین باید با عوامل اغتشاش تهران برخورد قاطع کنند
امام جمعه ابرکوه ضمن محکوم کردن حرکت خشن و ضد انقلابی داعش صفتان داخلی، تاکید کرد: هدف اغتشاش داعش صفتان که با اتوبوس، مدافعین امنیت مردم را زیر می گیرند سلب آرامش از کشور است و این زیبنده کشوری که خاورمیانه را امن کرده نیست.؛ ایران اسلامی این حرکت خشن و ضد انقلابی را محکوم میکند و از مسئولین درخواست برخورد قاطع با عوامل آن را داریم.

خطیب جمعه ابرکوه در بخش دیگری از خطبه های خود به دیدار مردم تبریز با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در این دیدار، ضمن بیاناتی پر مضمون و مهم، انتقاد از مسئولان را با حمایت از نظام قابل جمع و لازمه تداوم انقلاب اسلامی دانستند.

وی ضمن بیان اینکه رهبر انقلاب بر لزوم ایجاد عدالت بین طبقات مختلف مردم تاکید دارند، افزود: باید نسبت به انقلاب آسیب شناسی داشته باشیم چرا که خطر ارتجاع، اشرافیگری و وابستگی به خارج محسوس است و دل سپردن به طبقات مرفه و زیاده خواه به جای طبقه ضعیف و امید بستن و اتکا به خارجی ها به جای تکیه به مردم، همه حرکت به سمت ارتجاع است.

خوی اشرافی گری در مسئولان، باعث انحراف انقلاب می شود
خطیب جمعه ابرکوه انقلاب اسلامی را انقلاب محرومین و پابرهنگان عنوان کرد و گفت: باید توصیه های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر ساده زیستی، مردم داری و پرهیز از خوی استکباری در تار و پود اخلاق سیاسی و مشی زندگی دولتمردان ما نفوذ پیدا کند که اگر چنین نشود نسبت به حرکت انقلاب به سوی آرمان های بزرگ سیر انحرافی ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه بر ضرورت بازخوانی مبانی اندیشه انقلاب توسط همه بویژه دولتمردان تاکید کرد.

پاسخ تحقیر کننده وزیر امور خارجه کشورمان نسبت به نتانیاهو قابل تحسین است
این مقام مسئول در قسمت دیگر از سخنان خود به برگزاری کنفرانس امنیتی مونیخ در هفته گذشته پرداخت و گفت: در این نشست که از مهمترین مجموعه های امنیت بین المللی ومنطقه ای است، کشورهای مختلف دیدگاه های خود را برای مخاطبان و ملت ها در بحث امنیت جهانی مطرح می کنند و جالب این است که عوامل مخل امنیت جهانی دراین اجلاس ها مدافع امنیت می شوند!

حسینی افزود: در این اجلاس ایران توسط کشورهائی مانند آمریکا، اسرائیل و عربستان که کانون بحران در جهان هستند، به عنوان عامل تهدید جهانی مطرح شد؛ نخست وزیر اسرائیل که ناکامی رژیم اشغالگرش را از ایران می داند، یک روز نقاشی بچه گانه را در سازمان ملل به جهانیان نمایش می دهد و یک روز هم در این کنفرانس تکه آهنی را به عنوان قطعه پهباد ایرانی نشان میدهد.

امام جمعه ابرکوه پاسخ تحقیر کننده وزیر امور خارجه کشورمان را که حرکت نخست وزیر اسرائیل را سیرک کاریکاتوری وکارتونی خواند تحسین کرد و گفت: برخی سخنان ارزش پاسخ دادن ندارد و بی شک نمایش خیمه شب بازی نتانیاهو مستحق این بی اعتنائی تحقیر آمیز بود، در حقیقت این رفتارهای کودکانه، با هدف فرار از مشکلات داخلی اسرائیل و انحراف افکار عمومی از پرونده فساد موسوم به پرونده 4000 انجام می گیرد.

تدوین سند 2030 با هدف دین زدایی تدریجی فرزندان انجام گرفته است
وی به هشتم اسفند ماه روز امورتربیتی اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش در بخش پرورش دانش آموزان، مسئولیت سنگینی دارد که باید به آن توجه کند چرا که امروز دشمنان داخلی وخارجی نسل جوان و آینده ساز ما را هدف قرار داده و برای استحاله کردن ایمان و اعتقاداتشان برنامه ریزی و تلاش می کند.

امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه دشمنان در تلاشند تا حوزه پرورشی آموزش و پرورش تضعیف شود گفت: تدوین سند2030 توسط یونسکو درسال 95 که پس از انتشار محتویات آن معلوم شد به صورت نرم و بی صدا چه برنامه هائی را برای دین زدائی فرزندان مسلمان ما در ایران و دیگرکشورهای مختلف منطقه دارند.
حجت الاسلام حسینی در پایان از حضور پرشور هیئات مذهبی و مردم ابرکوه در مراسم فاطمیه بویژه تشییع نمادین حضرت زهرا(س) درشام غریبان آن حضرت قدردانی کرد.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید