اهداشدن ۲۰۰۰ سند تاریخی به کتابخانه و موزه وزیری یزد

اهداشدن 2000 سند تاریخی به کتابخانه و موزه وزیری یزد
خانه اخبار فرهنگ و هنر یزد اهداشدن ۲۰۰۰ سند تاریخی به کتابخانه و موزه وزیری یزد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
نظرات:0

اهداشدن ۲۰۰۰ سند تاریخی به کتابخانه و موزه وزیری یزد

رئیس کتابخانه و موزه وزیری یزد از اهدای ۲۰۰۰ سند ارزشمند به این کتابخانه از سوی نمایند سابق مردم یزد در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

اهداشدن 2000 سند تاریخی به کتابخانه و موزه وزیری یزد

اهداشدن ۲۰۰۰ سند تاریخی به کتابخانه و موزه وزیری یزد

به گزارش یزد نیوز، محمد رضا ملک ثابت به اهدای ۲۰۰۰ هزار سند ارزشمند به کتابخانه و موزه وزیری یزد اشاره کرد و گفت: مهندس علی اکبر اولیاء، نماینده سابق یزد در مجلس شورای اسلامی، در اقدامی فرهنگی ۲۰۰۰ سند ارزشمند تاریخی، تجاری، خاندانی مربوط به دهه‌های پیشین را در راستای حفاظت و نگهداری اسناد تاریخی و تحقیقات دانشگاهی به کتابخانه و موزه وزیری یزد اهداء کردند.

رئیس کتابخانه و موزه وزیری یزد خاطرنشان کرد: از علاقه‌مندان به حفظ اسناد تاریخی درخواست می‌گردد تا هرگونه کتب خطی، چاپ سنگی، اشیاء موزه‌ای سند، عکس، نقشه و غیره را در اختیار دارند، جهت حفاظت و نگهداری در شرایط مطلوب به کتابخانه و موزه وزیری وابسته به آستان قدس رضوی انتقال دهند تا پس از کار کارشناسی، این سرمایه‌های ملی و شخصی محافظت و نگهداری شود و برای صاحبان و اهدا کنندگان این آثار باقیات الصالحات به حساب آید.

وی اظهار داشت: کتابخانه و موزه وزیری دارای ۴۹۴۰ نسخه خطی، ۵۵۳۰ نسخه چاپ سنگی، ۷۰۰۰۰ سند تاریخی و ۲۵۰۰۰۰ کتاب چاپی آماده ارائه خدمات به محققان، پژوهشگران، دانشجویان و تحقیق درباره نسخ خطی، چاپ سنگی و اسناد تاریخی کتابخانه را دارد.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید