۳۹ هزار و ۹۱۶ رای اولی در استان یزد وجود دارد

۳۹ هزار و ۹۱۶ رای اولی در استان یزد وجود دارد
خانه اخبار روز استان یزد ۳۹ هزار و ۹۱۶ رای اولی در استان یزد وجود دارد
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

۳۹ هزار و ۹۱۶ رای اولی در استان یزد وجود دارد

رییس ستاد انتخابات استان یزد با بیان این‌ که ٧٢٢ هزار و ۵۵۷ نفر در استان یزد واجد شرایط رأی دادن در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند، گفت: از این تعداد ۳۹ هزار و ۹۱۶ نفر رأی اولی هستند.

۳۹ هزار و ۹۱۶ رای اولی در استان یزد وجود دارد

۳۹ هزار و ۹۱۶ رای اولی در استان یزد وجود دارد

به گزارش یزد نیوز، «احمد ترحمی» با اشاره به آمادگی کامل استان یزد برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: رعایت مر قانون اولویت اول دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات است.

وی با بیان این‌که حضور حداکثری در این دوره انتخابات برای پاسداری از انقلاب اسلامی ضروری است، افزود:‌ امسال در استان یزد ۷۷۲ هزار و ۵۵۷ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

در ادامه گفت:‌ از تعداد کل واجدین شرایط در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۷۰ هزار و ۴۸۹ نفر مرد و ۳۵۲ هزارو ۶۸ نفر زن هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از استانداری یزد، ترحمی با بیان این‌که‌ طبق اطلاعات بدست آمده امسال ۳۹ هزار و ۹۱۶ رأی اولی در استان یزد داریم که از این تعداد ۲۰ هزار و ۴۱۹ نفر دختر و ۱۹ هزار و ۴۹۷ نفر پسر هستند، تصریح کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می‌شود.

معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پایان واجداین شرایط شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به تفکیک شهرستان‌های استان اعلام کرد و گفت:‌ در ابرکوه ۳۴ هزار و ۶۵۵ ‌نفر، اردکان ۶۱ ‌هزار و ۴۴۵ نفر، میبد ۶۱ هزار و ۶۶۲ نفر، تفت ۳۰ هزار و ۶۸ نفر، مهریز ۳۳ هزار و ۱۴۹ نفر،‌ یزد ۴۱۵ هزار و ۵۵ نفر، اشکذر ۲۱ هزار و ۱۳۳ نفر، بافق ۳۰ هزار و ۸۲۷ نفر و در شهرستان بهاباد ‌١٠ هزار و ۹۷۷ نفر واجد شرایط رأی دادن در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید