آغاز به کار صادقیان، سرپرست جدید معاونت عمرانی استانداری یزد

صادقیان ، سرپرست معاونت استانداری استان یزد
صادقیان ، سرپرست معاونت استانداری استان یزد
خانه اخبار اجتماعی یزد آغاز به کار صادقیان، سرپرست جدید معاونت عمرانی استانداری یزد
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نظرات:2

استاندار یزد در مراسم آغاز به کار سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با تقدیر از معاون اسبق و سرپرست سابق این حوزه؛ گفت: «صادقیان» فعالیت خود را از کار کارشناسی و پایه شروع کرده و این مهم یک مزیت است.

صادقیان ، سرپرست معاونت استانداری استان یزد
صادقیان ، سرپرست معاونت استانداری استان یزد

استاندار یزد: «صادقیان» مدیری با توان کارشناسی است/ علاقه دارم با مدیران بومی و یزدی همکاری کنم / امیدوارم «خادمی» هرچه زودتر به جمع ما بازگردد

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، روز یکشنبه 8 بهمن‌ماه 1396، مراسم آغاز به کار سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با حضور استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، سرپرست اداره کل حوزه استاندار و مدیران ستادی حوزه عمرانی استانداری یزد برگزار شد و «محسن صادقیان» رسماً کار خود را آغاز کرد.
«محمود زمانی قمی» در این نشست با تبریک ماه بهمن و فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به امید خدا مردم و مسئولین باشکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته در این ایام ورود خواهند کرد و این روزها را پاس خواهند داشت.

استاندار یزد افزود: به دنبال استعفای آقای « سید حسینی» که از زحمات ایشان تشکر می‌کنم، آقای «رضا خادمی» به‌عنوان سرپرست منصوب شدند که متأسفانه با کسالت ایشان روبرو شدیم. از خدای بزرگ شفای عاجل این مدیر پرتلاش که در دوره‌ای که حضور داشتند نیز زحماتی زیادی کشیدند را از خواهانم و برایشان دعا می‌کنم که هرچه زودتر عافیت پیدا کنند و به جمع ما بازگردند.

وی بابیان اینکه شرایط حساسی را پیش روداریم؛ تأکید کرد: در هفته‌های پایانی سال قرار داریم، برنامه‌های دهه فجر و سفر مقامات کشوری در پیش است، ستاد سفر و ایام نوروز همگی نیاز به برنامه‌ریزی و کار شبانه‌روزی خبر می‌دهند و لازم است حوزه عمرانی با تمام توان به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

استاندار یزد در ادامه بابیان اینکه آقای «صادقیان» فعالیت خود را از کار کارشناسی و پایه شروع کرده و این مهم یک مزیت است؛ گفت: از زمانی که در استان یزد حضور دارم تقریباً مدیران استان را مطالعه و رصد کرده‌ام و ایشان جز مدیرانی هستند که با انعطاف راه‌حل‌ها را پیدا و به کارها سامان می‌دهند.

زمانی قمی بابیان اینکه شخصاً به این نتیجه رسیدم که آقای «صادقیان» را به این سمت منصوب کنم؛ افزود: در تصمیم‌گیری‌ها به همه احترام می‌گذارم ولی تصمیم نهایی را خودم می‌گیرم و آن را اجرایی می‌کنم.

وی تصریح کرد: آقای «صادقیان» در زمره افرادی بود که پس از مطالعه و بررسی و ارجاعاتی که به ایشان انجام شد به این نتیجه رسیدم که حکم ایشان را صادر و کار صدور حکم معاونت را نیز از وزارت کشور پیگیری کنم.

استاندار یزد بابیان اینکه علاقه دارم با مدیران بومی و یزدی همکاری کنم؛ اذعان داشت: ایشان جز مدیران بومی موفق و طرفدار دولت هستند، اجرای سیاست‌های دولت برای من بسیار مهم است و مدیرانی را انتخاب می‌کنم که با دولت همراه باشند.

در ادامه این جلسه نیز سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد نیز در سخنانی کوتاه گفت: برنامه‌ریزی و اجرا در حوزه‌های عمرانی با در نظر گرفتن شرایط فعلی اقتصادی دولت صرفاً باهم اندیشی و ایجاد روش‌های نوین مقدور است.

«محسن صادقیان» افزود: امیدوارم با افزایش بهره بری و کاهش هزینه‌های اجرایی بتوانیم پروژه‌های عمرانی استان را به سرانجام برسانیم.

وی در پایان از تلاش‌های معاون سابق قدردانی و برای «سید رضا خادمی» آرزوی سلامتی کرد.



2 نظرات

نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید