اصلاح طلبی یا فرصت طلبی

خانه اخبار سیاسی یزد اصلاح طلبی یا فرصت طلبی
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

رسیدن به پست و مقام چقدر آدم ها رو تغییر می دهد?

علی زینی وند از مخالفت با روحانی تا دفاع از دولت

مخالف حضور روحانی در انتخابات ریاست جمهوری مدافع سر سخت دولت روحانی شده است؟
جالب است تحلیل های سیاسی ایشان نیز اشتباه از آب در آمده

• جام جم آنلاین سیاسی شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 09:43

در مناظره نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری بررسی شد واکاوی دیپلماسی دولت یازدهم برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی

رادیو گفت وگو در سومین مناظره از سلسله مناظره های ده گانه با حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، به بررسی دیپلماسی نامزدها در مقابله با تحریم های اقتصادی غرب علیه ایران پرداخت.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو گفت و گو، در این برنامه راهکارهای اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نامزدها در زمینه مقابله با تحریم های اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.
نمایندگان نامزدها پس از قرعه کشی صورت گرفته توسط خودشان، در جایگاه قرار گرفته و در چند دور، به سوالات مطرح شده درباره موضوع برنامه پاسخ گفتند.
در این برنامه، دکتر علی یحیوی نماینده دکتر سعید جلیلی، دکتر علی اصغر محمدی نماینده دکتر علی اکبر ولایتی، دکتر علی خرمی، نماینده دکتر محمدرضا عارف، دکتر میثم امیری نماینده دکتر محمدباقر قالیباف، دکتر علیرضا آلادپوش نماینده مهندس سیدمحمد غرضی و دکتر علی زینی‌وند نماینده دکتر محسن رضایی حضور یافتند و نمایندگان دکتر حسن روحانی و دکتر حداد عادل علیرغم دعوت قبلی، غائبین این مناظره رادیویی بودند.
ظرفیت ایرانی و اسلامی کشور را برای مقابله با تحریم بکار می بندیم
نماینده دکتر محسن رضایی که بر اساس قرعه کشی بعنوان اولین نفر فرصت بیان دیدگاه های کاندیدای مورد نظر خود را یافته بود در ابتدای این مناظره با اشاره به اینکه تدابیری کوتاه مدت و بلند مدت برای مقابله با تحریم های اقتصادی نیاز است، گفت: بعید است پرونده هسته ای ایران به راحتی از شورای امنیت خارج شود و دراین راستا دولت باید اثر و فشار این تحریم های اقتصادی را از دوش مردم کم کند.
وی ادامه داد: 80 درصد شرایط فعلی کشور ناشی از سوء تدبیر داخلی و 30 درصد از آن ناشی از تحریم های اقتصادی است. لذا دولت با راهکارهای زود بازده مثلا کشاورزی و نیز حمایت از تولید ملی باید این تحریم های اقتصادی را دور بزند. ما باید هر چه سریعتر وابستگی خود را به نفت کم کنیم و نیز باید درآمدهای خود را برپایه مالیاتهای ساماندهی شده بنا کنیم.
نماینده دکتر رضایی افزود: چرا از ظرفیت ایرانی و اسلامی خود برای فرهنگ سازی و تاثیر بر افکار عمومی جهانیان کاری نکنیم که امنیت ملی کشور را فراهم نماییم.

لینک خبر

http://jjo.ir/UfAMJt

با تحریم کنندگان برخورد قانونی می کنیم
نماینده دکتر عارف در ابتدای سخنان خود از ورود به بحث سوءتدبیر داخلی در حوزه اقتصاد امتناء کرد و گفت: آنچه امروز ما وارث آن هستیم، هم ناشی از سوء مدیریت است و هم ناشی از تحریم های اقتصادی و من در این مجال تنها در مورد تحریم های اقتصادی سخن خواهم گفت.
وی گفت: دکتر عارف از 3 زاویه به تحریم های اقتصادی نگاه می کنند که اولین آن مربوط به نواقص دیپلماسی در گذشته است و دوم، عدول واضعان تحریم های اقتصادی از چارچوبهای بین المللی است که باید با آن برخورد قانونی شود. بخش سوم، شیوه بکارگیری دیپلماسی برای مقابله با تحریم های اقتصادی است.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید