استاندار یزد با بیان اینکه آموزش رکن بسیار مهمی در افزایش ایمنی در جامعه است گفت

خانه اخبار روز استان یزد استاندار یزد با بیان اینکه آموزش رکن بسیار مهمی در افزایش ایمنی...
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

یزد- ایرنا – استاندار یزد با بیان اینکه آموزش رکن بسیار مهمی در افزایش ایمنی در جامعه است گفت: همان طور که دیدیم در حمله اخیر سایبری اگر حضور تکنسین ها در ارائه خدمات به صورت آفلاین نبود با بحران مواجه می‌شدیم و در این زمینه اهمیت آموزش نیروها خود را نشان داد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر یزد ، مهران فاطمی در دیدار مدیرعامل هلال احمر استان افزود: در ابتدای امر ۱۰۰ جایگاه سوخت دچار مشکل شد اما در ظرف مدت چند ساعت این بحران به خوبی مدیریت شد، ما در کشور با بحران هایی مواجه هستیم که با جان افراد سر و کار دارد  و این نوع خدمت بسیار ارزشمند است.

 وی با بیان اینکه هلال احمر نهادی ارزشمند و عظیم و دارای نیروهای زحمت کش و پرتلاش است اظهار کرد: گام نهادن در مسیر خدمت کار با ارزشی است و هلال احمر در این راه با فراز و نشیب و سختی های زیادی مواجه بوده و جنس کار هلال احمر، گره گشایی است.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: گره گشایی از دیگران در مشکلات و بحران ها، طبق آموزه ها و تعالی دینی از جایگاه مهمی برخوردار است، در این راستا نیروهای هلال احمر با کار گروهی و خرد جمعی و عشق و علاقه در میدان خدمت رسانی هستند و در روند خدمت رسانی شاهد تلاش های خوبی هستیم.

فاطمی با ابراز خرسندی از گزارش های ارائه شده تصریح کرد: هلال احمر از جمله مجموعه هایی است که در هر بخش آن، خدمتی تعریف شده و انبوهی از خدمات و فعالیت ها در این حیطه گسترده قابل ذکر است.

وی افزود: در هلال احمر نیز با نجات افراد در سوانح و حوادث مواجه هستیم و باید تجهیزات و امکانات لازم را در اختیار داشته باشیم، در این باره تعامل و همراهی مجموعه ها و دستگاهها در رفع موانع می‌تواند زیرساختها لازم را در توسعه خدمات هلال حمر فراهم کند.

فاطمی تصریح کرد: همچنین آموزش شاخصه مهمی در کاهش تلفات و خسارات در مواقع بروز حوادث است و باید در این زمینه سرمایه گذاری شود.

وی خاطرنشان کرد: یزد باید در آموزش الگو و پایلوت باشد و در آموزش عمومی و تخصصی نیازمند برنامه‌ریزی هستیم و در این باره استانداری یزد در حد توان در جهت ایجاد زیرساختهای لازم تلاش می کند.

 محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد هم در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیتهای هلال احمر استان گفت: هلال احمر نهاد عمومی و غیردولتی است که اولویت اولیه و ۷ اصل مهم ان شامل فعالیت های داوطلبانه و بشردوستانه و بی طرفی و بی غرضی و جهان شمولی است.

تعداد داوطلبان هلال احمر در استان یزد ۱۰ هزار نفر اعلام شده است.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید