اثرگذاری فرهنگ دفاع مقدس بر تمام عرصه‌های انقلاب

اثرگذاری فرهنگ دفاع مقدس بر تمام عرصه‌های انقلاب
خانه اخبار روز استان یزد اثرگذاری فرهنگ دفاع مقدس بر تمام عرصه‌های انقلاب
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

اثرگذاری فرهنگ دفاع مقدس بر تمام عرصه‌های انقلاب

استاندار یزد با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس بر تمام عرصه‌های انقلاب اثرگذاشته است گفت: با استمرار فرهنگ دفاع مقدس برابر دشمن پیروز می‌شویم.

اثرگذاری فرهنگ دفاع مقدس بر تمام عرصه‌های انقلاب

به گزارش یزد نیوز، محمدعلی طالبی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس تبلور روحیه عزت، شرف و ایستادگی ملت در مقابل دشمنانی است که ارزش‌های انقلابی، کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمامیت کشور ما را مورد هدف قرار داده‌اند.

وی افزود: دفاع مقدس صحنه‌ای بی‌بدیل از ظهور و بروز ارزش‌های انسانی و توانمندی‌های انقلابی بود که یک نسل و البته نسل‌های پس از خود را آب دیده‌تر و با انگیزه‌تر برای ساختن ایرانی آزاد، آباد، مستقل، مقاوم در برابر دشمنان این ملت کرد.

استاندار یزد تصریح کرد: این گونه بود که دفاع مقدس به یک فرهنگ در کشور ما تبدیل شد؛ فرهنگی که همه جنبه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه ما را متاثر از خود ساخت و امروز با تکیه بر این فرهنگ ایران عزیز قله های پیشرفت را طی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران در اوج اقتدار و عزت قرار گرفته خاطرنشان کرد: تکریم این ایام سر تعظیم فرو آوردن به همه جان فشانی‌های کسانی است که با ایثار خود موفقیت‌ها و عزت ایران اسلامی را فراهم کردند.

طالبی بیان کرد: امروز هم که نبرد ما با استکبار جهانی در شکل و صورتی دیگر ادامه دارد، استمرار همان روحیه مقاومت متاثر از فرهنگ عاشورا و تکیه بر رمز پیروزی که به گفته امام راحل عظیم الشان وحدت جامعه بود، می‌تواند بازهم پیروزی را به آغوش ملت بازگرداند.

استاندار یزد افزود: این با راهبری‌های مقام معظم رهبری، همدلی و انسجام همه نیروهای انقلابی، همدلی همه بخش‌های حاکمیت با مردم و شنیدن صدای آنها، تلاش برای رفع مشکلات مردم محقق می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با حضور مردم و مسئولان، هفته دفاع مقدس تجلی وحدت همه برای دفاع از ارزش‌های والای انقلابی در نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید