اتوبوس سبز برای اولین بار در یزد به حرکت افتاد

اتوبوس سبز برای اولین بار در یزد به حرکت افتاد
خانه اخبار اجتماعی یزد اتوبوس سبز برای اولین بار در یزد به حرکت افتاد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
نظرات:0
اتوبوس سبز برای اولین بار در یزد به حرکت افتاد
مدیر سازمان اتوبوس و بار و مسافر شهرداری یزد با اشاره به گردش اتوبوس سبز در این شهر جهانی، گفت: این اتوبوس محلی برای عکاسی مسافران و گردشگران نوروزی و همچنین آشنایی گردشگران غیر ایرانی با سفره هفت سین و آیین‎‎ های نوروز است

به گزارش یزدنیوز، «محمدرضا شفیعی» ، با اشاره به فعالیت اتوبوس سبز برای اولین بار در استان، اظهار کرد: این اتوبوس برای اولین بار در استان و شهر جهانی یزد از ۲۹ اسفند آغاز به فعالیت کرده است و تا پایان تعطیلات نوروز به گردش در شهر ادامه خواهد داد.

وی افزود: این اتوبوس سبز آراسته به گل، به صورت نمادین در شهر به حرکت در آمده و در داخل آن سفره هفت سین پهن شده تا این سنت دیرین را به نمایش عموم بگذارد.
این مسئول در مورد دیگر ویژگی های این اتوبوس، بیان کرد: هر چند این اتوبوس قابلیت حمل مسافر را ندارد اما محلی برای عکاسی مسافران و گردشگران نوروزی و همچنین آشنایی گردشگران غیرایرانی با سفره هفت سین و آیین‎‎های نوروز است.
وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون استقبال بسیار زیادی از این اتوبوس شده و راننده این اتوبوس سبز نیز پاسخگوی سوالات گردشگران غیرایرانی در زمینه نوروز و این ایام است.
شفیعی در رابطه با اتوبوس سبز ابراز امیدواری کرد که شهر جهانی یزد با فعالیت‎‎هایی نو و جدید، شاهد استقبال روز افزون گردشگران نوروزی باشد.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید