استاندار یزد: قابل تصور نیست که ۳۵ درصد از مردم یزد اجاره نشین باشند

استاندار یزد: قابل تصور نیست که 35 درصد از مردم یزد اجاره نشین باشند
خانه اخبار اجتماعی یزد استاندار یزد: قابل تصور نیست که ۳۵ درصد از مردم یزد اجاره...
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

استاندار یزد: قابل تصور نیست که ۳۵ درصد از مردم یزد اجاره نشین باشند

استاندار یزد با بیان اینکه اصلاً بحث اجاره نشینی ۳۵ درصدی مردم یزد قابل تصور نیست گفت: نیازهای شهرستان‌ها و روستاها در بخش مسکن باید دیده شود.

استاندار یزد: قابل تصور نیست که 35 درصد از مردم یزد اجاره نشین باشند

استاندار یزد: قابل تصور نیست که ۳۵ درصد از مردم یزد اجاره نشین باشند

به گزارش یزد نیوز، محمد علی طالبی ظهر امروز در شورای مسکن استان یزد که در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد به اهمیت بخش مسکن در رونق اقتصادی استان اشاره و اظهار داشت: زمانی که این بخش فعال بود چرخه اقتصادی استان یزد رونق بسیار خوبی داشت و رکود بخش مسکن هم تاثیر آن را در جنبه‌های مختلف خود گذاشت.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه رونق بخش مسکن می‌تواند به فعال شدن همه بخش‌ها در استان کمک کند افزود: به ویژه در شرایط کنونی که با محدودیت‌ها و موانعی که در کشور با آن مواجه هستیم می‌توانیم ظرفیت‌های خوبی را در این بخش به وجود آوریم و به اتکای این بخش سایر حوزه‌ها را فعال کنیم.

وی گفت: اعتقاد داریم که در حوزه مشکل در استان مشکلاتی وجود دارد ولی تا قبل از اینکه آمارها را بررسی کنیم به این فکر می‌کردیم که شاید وضعیت مناسب‌تر و مطلوب‌تر در بحث مسکن استان داشته باشیم ولی الان متوجه این شدیم که در این بخش وضعیت بدتری داریم و اصلاً این بحث در یزد قابل تصور نیست که ۳۵ درصد از مردم اجاره نشین باشند و تصورمان بر این بود که شاید آمارها کمتر از این باشد و به نوعی از متوسط کشوری پایین‌تر باشیم که متأسفانه بالاتر هستیم.

باید عزم جدی در راستای رونق تولید مسکن در یزد داشته باشیم

طالبی با بیان اینکه باید عزم جدی در راستای رونق تولید مسکن در یزد داشته باشیم خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که در بخش کیفیت مسکن نیز وجود داریم، نیاز است که به این بخش هم علاوه بر ساخت و رونق این بخش توجه ویژه و خاصی صورت پذیرد.

استاندار یزد به ظرفیت مطلوب و مناسب بافت تاریخی یزد برای توسعه مسکن در استان اشاره و تصریح کرد: امیدواریم با همکاری بخش‌های مربوطه بتوانیم تغییرات اساسی را در بخش مسکن استان یزد به وجود آوریم.

وی با تاکید بر مرتفع ساختن دغدغه‌های زمین در استان یزد گفت: نیازهای شهرستان‌ها و روستاها هم در بخش مسکن باید دیده و مشکلات زیاد در این مناطق رفع شود زیرا یکی از مشکلات عمده آنها نیز تأمین زمین مناسب برای ساخت مسکن است.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید