فیلم «۱۹۱۷» در یزد اکران و تحلیل می‌شود

فیلم «1917» در یزد اکران و تحلیل می‌شود
خانه اخبار روز استان یزد فیلم «۱۹۱۷» در یزد اکران و تحلیل می‌شود
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

فیلم «۱۹۱۷» در یزد اکران و تحلیل می‌شود

فیلم سینمایی «۱۹۱۷» ساخته «سم مندس» با حضور اهالی سینما در حوزه هنری یزد اکران و تحلیل می‌شود.

فیلم «1917» در یزد اکران و تحلیل می‌شود

به گزارش یزد نیوز، فیلم سینمایی «۱۹۱۷» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «سم مندس» با موضوع جنگ جهانی اول در صد و شانزدهمین نشست تخصصی باشگاه فیلم حوزه هنری یزد به نمایش در می‌آید و با حضور سیدمهدی مرعشی ـ‌نویسنده و کارگردان‌ـ و محمدجواد دهقان ‌ـ‌تصویربردارـ مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

این فیلم انگلیسی در ژانر حماسه جنگی تولید شده و محصول سال ۲۰۱۹ است. مندس، فیلم‌نامه این اثر را با همراهی کریستی ویلسون و با الهام از خاطره‌ای که پدربزرگش برای او تعریف کرده بود، نوشته است.

داستان فیلم در بهار سال ۱۹۱۷ در بحبوحه جنگ جهانی اول در شمال فرانسه رخ می‌هد. دو سرباز جوان بریتانیایی به نام‌های «اسکافیلد» و «بلیک» مأمور می‌شوند که به عمق خاک دشمن نفوذ کرده و یک پیام بسیار مهم را به نیروهای خودی برسانند تا از گرفتار شدن ۱۶۰۰ سرباز در دام مرگبار دشمن جلوگیری کنند. این در حالی است که زمان به سرعت برای آنها در حال سپری شدن است.

فیلم ۱۹۱۷با تحسین گسترده منتقدان همراه بود و در زمینه گروه بازیگری، کارگردانی، فیلم‌برداری، موسیقی و طراحی صحنه ستایش شد.

این فیلم در نود و دومین دوره جایزه اسکار، سه جایزه بهترین فیلمبرداری، جلوه‌های ویژه و میکس صدا را به خود اختصاص داده است.

اگر علاقه‌مند تماشای این فیلم هستید می‌توانید ساعت ۱۸ امروز سه‌شنبه ۲۹ بهمن در سالن نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی به تماشای این اثر بنشینید.

نشست‌های تخصصی باشگاه فیلم حوزه هنری یزد، عصر سه‌شنبه هر هفته برگزار می‌شود.

 



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید