نجات سه نفر در ارتفاعات اردکان

نجات سه نفر در ارتفاعات اردکان
خانه اخبار حوادث یزد نجات سه نفر در ارتفاعات اردکان
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

نجات سه نفر در ارتفاعات اردکان

رییس جمعیت هلال احمر اردکان گفت: سه نفر که هنگام بازگشت از ارتفاعات «چک چک» مسیر خود را گم کرده بودند با تلاش تیم امداد و نجات این شهرستان و نیز همکاری تیم واکنش سریع استان یزد نجات یافتند.

نجات سه نفر در ارتفاعات اردکان

به گزارش یزد نیوز، جواد کمال آبادی افزود: چهارشنبه شب گزارشی مبنی بر گم شدن سه نفر در ارتفاعات یادشده دریافت شد که بلافاصله تیم امداد و نجات سه نفری از پایگاه خرانق به منطقه اعزام و در ادامه تیم واکنش سریع استان یزد نیز در محل حادثه حاضر شدند.

وی اضافه کرد: پس از اعزام تیم های عملیاتی این افراد در ارتفاعات نجات یافتند و به محل امن هدایت شدند.

به گفته وی این فراد چهار نفر بودند که یکی از آنها به محل اولیه بازگشت و گم شدن دوستان  خود را به جمعیت هلال احمر اردکان اطلاع داد.

رییس جمعیت هلال احمر اردکان تصریح کرد: از کوهنوردان و طبیعت گردان انتظار می رود، همواره با اطلاعات کامل و با برنامه ریزی مناسب به ارتفاعات و مناطق خوش آب و هوا صعود کنند، مسیر زمان بازگشت  هم مطابق برنامه ریزی مناسب باشد تا شاهد بروز چنین مشکلاتی برای خانواده ها نباشیم.
کمال آبادی خاطرنشان کرد: تیم‌های امداد این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم است و هموطنان در هر ساعت از شبانه روز در صورت بروز مشکل می‌توانند با شماره سه رقمی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

جمعیت هلال احمر اردکان سه پایگاه جاده ای دارد که در طول شبانه روز فعال است.

ارتفاعات چک چک از مناطق خوش آب و هوای شهرستان اردکان است که یکی از زیارتگاه های مهم زرتشتیان جهان به همین نام در این منطقه قرار دارد.

تعداد پیروان این کیش در استان که عمدتا در شهرستان های یزد، تفت، میبد و اردکان زندگی می کنند، حدود ۶ هزار نفر است.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید