میزبانی روزانه دانشگاه یزد به طور میانگین از ۱.۷ ‌رویداد علمی

میزبانی روزانه دانشگاه یزد به طور میانگین از ۱.۷ ‌رویداد علمی
خانه اخبار اجتماعی یزد میزبانی روزانه دانشگاه یزد به طور میانگین از ۱.۷ ‌رویداد علمی
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

میزبانی روزانه دانشگاه یزد به طور میانگین از ۱.۷ ‌رویداد علمی

رئیس سابق دانشگاه یزد با بیان اینکه باید پذیرفت که اگر سازمان‌ها بخواهند پیشرفت کنند باید تخلفات را جدی بگیرند گفت: دانشگاه یزد به طور میانگین در روز، یک و هفت دهم رویداد علمی را میزبانی می‌کند.

میزبانی روزانه دانشگاه یزد به طور میانگین از ۱.۷ ‌رویداد علمی

میزبانی روزانه دانشگاه یزد به طور میانگین از ۱.۷ ‌رویداد علمی

به گزارش یزد نیوز، محمد صالح اولیا پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه یزد که در سالن شهید جلیل شاهی این دانشگاه برگزار شد با اشاره به اینکه در طول سال‌های مدیریتی در دانشگاه یزد سعی در اجرای سیاست‌های مختلف در راستای پیشرفت دانشگاه داشتم که امیدوارم اثر بخش بوده باشد اظهار داشت: سیاست‌های مختلفی را در طول این سال‌ها با کمک و همراهی همکارانمان در دانشگاه یزد اجرایی کردیم.

رئیس سابق دانشگاه یزد یکی از سیاست‌های اجرایی خود را توجه ویژه به تخلفات و سوء استفاده‌ها اشاره کرد و گفت: هر چند تخلفات را به ندرت در دانشگاه شاهد بودیم که تلاش شد همراه با حفظ حرمت‌ها خیلی آرام بتوانیم موضوع را دنبال و در عین حال این حساسیت را حفظ کنیم چون اگر مدیریت‌ها نسبت به تخلفات بی‌تفاوت باشند سبب مشکلات بیشتری می‌شود و باید پذیرفت که اگر سازمان‌ها بخواهند پیشرفت کنند باید تخلفات را جدی بگیرند.

وی افزود: مطالب در خصوص تخلفات را نمی‌توان در ‌عموم‌ مطرح کرد ولی در هر زمانی باید با جدیت از تخلفات جلوگیری و با قاطعیت با فرد متخلف برخورد کرد که این نگاه را در طول سال‌های مدیریت خود در دانشگاه یزد سعی کردم اجرایی کنم.

اولیا یکی از سیاست‌های جدی و اصلی دانشگاه یزد را در طول سال‌های گذشته را تعامل بیشتر با جامعه و اثر بخشی بیشتر عنوان کرد و گفت: با توجه به اثربخشی دانشگاه‌ها در جامعه و انتظاراتی که از آنها می‌رود، سعی داشتیم که بتوانیم بهترین نظرات را داده و اگر جایی نیاز به حضورمان بوده با جدیت وارد شدیم و فعالیت‌هایی را پیگیری کنیم که مشکلات و مسائل را مرتفع سازیم.

رئیس سابق دانشگاه یزد راه‌اندازی کانون‌های تفکر، راه اندازی پردیس فناوری دانشگاهی، تشکیل شورای هماهنگی عالی استان، تلاش برای پذیرش دانشجویان خارجی و ارتباط با دانشگاه‌های خارج از کشور از جمله فعالیت‌های خود در این دانشگاه اعلام کرد.

برگزاری همایش‌های مختلف در دانشگاه یزد

وی با اشاره به برگزاری همایش‌های مختلف در دانشگاه یزد در طول سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: در راستای تحرک علمی در دانشگاه به شکلی عمل کردیم که به طور میانگین در روز، یک و هفت دهم رویداد را در دانشگاه داشتیم که بتواند شادابی علمی را استمرار بخشد.

اولیا با بیان اینکه در کارهای عمرانی سیاست کلی این بود که طرح جامع عمرانی پارک بازنگری شود خاطرنشان کرد: بخشی غیر فعال بود که الان در حال فعالیت‌های عمرانی است که فعالیتش بیشتر شود و زمینه‌هایی که دانشگاه می‌تواند در اختیار شهر و جامعه باشد را مدنظر قرار دادیم.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید