شروع ثبت نام کارآفرینان برتر استان یزد در جشنواره

شروع ثبت نام کارآفرینان برتر استان یزد در جشنواره
خانه اخبار اجتماعی یزد شروع ثبت نام کارآفرینان برتر استان یزد در جشنواره
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

شروع ثبت نام کارآفرینان برتر استان یزد در جشنواره

کارآفرینان برتر استان تا پایان تیرماه فرصت دارند در سامانه کارآفرینی با آدرس http://www.karafarinanebartar.ir ثبت نام نمایند.

شروع ثبت نام کارآفرینان برتر استان یزد در جشنواره

به گزارش یزد نیوز مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: ثبت نام جشنواره کارآفرینان برتر استان یزد همزمان با سراسر کشور آغاز شد گفت: کار آفرینان علاقه‌مند به حضور در جشنواره ثبت نامشان صرفاً اینترنتی انجام می‌شود.

  محمد حسین ریاحی با اشاره به شروع ثبت نام کارآفرینان برتر استان یزد در جشنواره اظهار داشت: کارآفرینان برتر استان یزد تا پایان تیرماه سال جاری فرصت‌ دارند تا با ورود به سامانه http://www.karafarinanebartar.ir فعالیت‌های لازم را جهت ثبت نام در جشنواره کار آفرینان برتر انجام دهند.
وی با اشاره به زمان برگزاری اختتامیه جشنواره کار آفرینان برتر استان گفت: اختتامیه این جشنواره در آبان ماه مصادف با هفته جهانی کارآفرینی با حضور تلاش گران و کار آفرینان برتر این عرصه برگزار می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی، شناسایی، انتخاب و معرفی آنان به عنوان الگوهای جامعه به آحاد مردم خصوصاً جوانان و توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی را جمله اهداف جشنواره کار آفرینان برتر اشاره کرد.
وی مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره را مشارکت، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاون به ویژه ایجاد انگیزه میان جوانان، معرفی توانمندی های بخش تعاون به اقشار مختلف جامعه و مسولان برشمرد و افزود: این جشنواره با نگاه به ارج نهادن به زحمات تلاشگران و ارتقای جایگاه و اهمیت تعاون برگزار می شود.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید